Dodaj publikację
Autor
Maria Mazurowska
Data publikacji
2015-08-12
Średnia ocena
0,00
Pobrań
232

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela ubiegającego się o stopień awansu zawodowego na nauczyciela dyplomowanego, klasy I - III, Szkoła Podstawowa, język angielski.
 Pobierz (doc, 116,5 KB)

Podgląd treści


Nauczyciel mianowany
mgr Maria Mazurowska

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

UBIEGAJĄCEGO SIĘ

O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Strajku Dzieci Koźmińskich 1906/1907
Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy
Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2014 r.
Planowana data zakończenia stażu: 31.05.2017 r.

(Zastrzega się możliwość modyfikacji PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO w trakcie trwania stażu.)

Zagadnienia organizacyjne

|Lp. |Zadania do wykonania |Formy realizacji |Termin |Uwagi/Sposób dokumentowania |
| |Poznanie procedury awansu zawodowego |Analiza przepisów dotyczących awansu zawodowego |VIII/IX 2014 r. |Wniosek o rozpoczęcie stażu. |
|1. |nauczycieli. |nauczycieli | | |
| | |(Karta Nauczyciela, Rozp. MEN z dn. 1 marca 2013 r.,| | |
| | |broszury „Awans zawodowy nauczycieli”, strony | | |
| | |internetowe). | | |
| | | | | |
| | |Opracowanie planu rozwoju zawodowego. |IX 2014 r. | |
| |Dokumentowanie realizacji planu rozwoju |Gromadzenie materiałów i dokumentów. |Cały okres stażu. |Potwierdzenia, zaświadczenia, opracowane materiały. |
|2. |zawodowego. | | | |
| |Przygotowanie projektu sprawozdania. |Autorefleksja, analiza, opis realizacji planu |V 2017 r. |Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego. |
|3. | |rozwoju zawodowego. | | |

ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 01. marca 2013 r.

Powinności nauczyciela mianowanego:

§ 8. 1. Nauczyciel mianowany ubiegający się o awans na stopień nauczyciela dyplomowanego w okresie odbywania stażu powinien w szczególności:

1) podejmować działania mające na celu doskonalenie warsztatu i metod pracy, w tym doskonalenie umiejętności stosowania technologii informacyjnej i komunikacyjnej,

2) realizować zadania służące podniesieniu jakości pracy szkoły,

3) pogłębiać wiedzę i umiejętności służące własnemu rozwojowi oraz podniesieniu jakości pracy szkoły, samodzielnie lub przez udział w różnych formach kształcenia ustawicznego – z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły, w której odbywa staż.

| |
|§ 8 ust. 2 pkt 1 |
|Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli, o|
|których mowa w art. 9e ust. 1–3 Karty Nauczyciela – uzyskanie pozytywnych efektów w zakresie realizacji zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, w związku z |
|zajmowanym stanowiskiem lub pełnioną funkcją |
| |
|Lp. |Zadania do wykonania |Formy realizacji |Termin |Sposób dokumentowania |
| |Udział w pracach Rady Pedagogicznej, zespołu |- dzielenie się wiedzą podczas posiedzeń Rady Pedagogicznej, zespołu nauczycieli |Cały okres stażu, wg |- zapisy w protokołach |
|1. |nauczycieli przedmiotów humanistycznych i |przedmiotów humanistycznych i Zespołu ds. Promocji Szkoły |harmonogramu | |
| |Zespołu ds. Promocji Szkoły | | | |
| |Udział w różnych formach doskonalenia |- aktywny udział w kursach, szkoleniach, warsztatach dla Rady Pedagogicznej, |Cały okres stażu |- zaświadczenia o udziale w różnych formach |
|2. |zawodowego adekwatnych do potrzeb nauczyciela|- udział w kursach, konferencjach metodycznych ...