Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Zespół Placówek Oświatowych w Nowej Dębie
ANEKS DO
PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO
mgr Iwony Rymaniak
nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanego
Aneks został opracowany ze względu na zmianę miejsca pracy
Stanowisko pracy: wicedyrektor, nauczyciel matematyki, informatyki
Czas rozpoczęcia i zakończenia stażu: 01.09.2012 r. – 31.08.2014 r.
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Cyganach
Czas rozpoczęcia i zakończenia stażu: 01.09.2014 r. – 31.05.2015 r.
Zespół Placówek Oświatowych w Nowej Dębie
Okres stażu: 2 lata 9 miesięcy
Zatwierdzam do realizacji:
……..…………………………..……………………
(data i podpis dyrektora)
Nowa Dęba, 4 września 2014 r.
Działania organizacyjne
Lp
Zadania
Formy realizacji
Termin realizacji
Spodziewane efekty
1.
Poznanie procedury awansu zawodowego i przygotowanie planu rozwoju zawodowego
Wstępna analiza własnych umiejętności.
Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego.
Złożenie wnioskuo kontynuowanie stażu.
Sporządzenie aneksu do planu rozwoju zawodowego.
Sierpień, wrzesień 2014 r.
Autorefleksja
Wniosek o kontynuowanie stażu.
Zatwierdzony aneks do planu rozwoju zawodowego.
2.
Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego.
Założenie teczki „Awans zawodowy”.
Gromadzenie dokumentacji.
Uzyskanie oceny dorobku zawodowego.
Wrzesień 2014 r., Czerwiec 2015 r.
Teczka „Awans zawodowy”
Zgromadzone dokumenty
Ocena dorobku zawodowego dokonana przez Dyrektora Szkoły.
3.
Przygotowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego.
Autorefleksja i przegląd zebranych dowodów realizacji zadań.
Sporządzenie opisu realizacji planu rozwoju zawodowego.
Maj, Czerwiec
2015 r.
Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego.
ZADANIA WYNIKAJĄCE Z ROZPORZĄDZENIA MENiS
§ 8 ust. 2 pkt 1:
„Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły w związku z zajmowanym stanowiskiem lub pełnioną funkcją”
Lp
Zadania
Formy realizacji
Termin realizacji
Spodziewane efekty
1.
Poszerzenie wiedzy i umiejętności w procesie aktywnego udziału w wewnątrzszkolnym i zewnątrzszkolnym doskonaleniu zawodowym.
Udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach, konferencjach metodycznych i szkoleniowych radach pedagogicznych.
Według planu posiedzeń Rady Pedago-gicznej
Wykorzystywanie zdobytej wiedzy i umiejętności w procesie dydaktycznym i wychowawczym
Lp
Zadania
Formy realizacji
Termin realizacji
Spodziewane efekty
2.
Pełnienie funkcji wicedyrektora.
Realizacja zadań wynikająca z kompetencji pełnionej funkcji m. in:
realizacja zadań wynikających z planu pracy dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej,
prowadzenie zajęć dydakty-cznych wg obowiązującego wymiaru godzin,
współpraca z Radą Rodziców i pedagogiem szkolnym w zakresie spraw wychowa-wczych i opiekuńczych,
nadzorowanie działań ewaluacji wewnętrznej,
nadzór nad działalnością i pracą zespołów zadaniowych,
kontrola realizacji uchwał Rady Pedagogicznej,
organizacja uroczystości szkolnych i kontrola ich przebiegu,
nadzór nad prawidłową organizacją pomocy psychologiczno-pedagogicznej na terenie szkoły,
nadzór nad prawidłową organizacją wycieczek dydaktycznych i klasowych imprez,
opracowanie ...