Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO, STARAJACEGO SIĘ O UZYSKANIE STOPNIA NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
Imię i nazwisko nauczyciela odbywającego staż: Justyna Kopka
Stopień awansu zawodowego: Nauczyciel mianowany
Nauczany przedmiot: Matematyka
Miejsce pracy: Zespół Szkół Integracyjnych Nr 6
Czas trwania stażu: 01.09.2015r. - 31.05.2018r.
Główne cele awansu zawodowego:
doskonalenie swoich metod i warsztatu pracy
podniesienie efektywności własnych działań dydaktyczno – wychowawczych
podniesienie poziomu pracy szkoły oraz wspieranie rozwoju szkoły
dzielenie się wiedzą z innymi nauczycielami
zdobycie stopnia awansu nauczyciela dyplomowanego
§ 8 ust. 2 pkt. 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły
Lp.
ZADANIA DO WYKONANIA
FORMY REALIZACJI
HARMONOGRAM REALIZACJI
SPOSÓB DOKUMENTACJI
1.
Analiza zadań i potrzeb szkoły
analiza dokumentacji szkolnej tj. Statutu Szkoły, Wewnątrzszkolnego Systemu Oceniania, Planu Pracy Szkoły, Planu Pracy Zespołu Matematycznego
IX 2015
uwzględnienie potrzeb szkoły w planie rozwoju
2.
Poznanie procedur awansu zawodowego
poznanie procedur awansu zawodowego nauczycieli w oparciu o ustawy, rozporządzenia, czasopisma oraz śledzenie zmian dotyczących edukacji
opracowanie planu rozwoju zawodowego
załażenie teczki – „Awans zawodowy – nauczyciel dyplomowany”
VIII – IX 2015
cały okres stażu
wniosek o rozpoczęcie stażu
plan rozwoju zawodowego
zgromadzone dokumenty
3.
Uczestniczenie w pracach organów szkoły związanych z realizacją jej podstawowych funkcji i wynikających z nich zadań
współpraca z rodzicami
współpraca z pedagogiem szkolnym i psychologiem
współpraca z nauczycielami
uczestnictwo w Radach Pedagogicznych
aktywne uczestnictwo w pracach zespołu matematycznego
wdrażanie wewnątrzszkolnego systemu oceniania i wychowania
cały okres stażu
potwierdzenia
4.
Przygotowanie i wdrożenie sprawdzianów diagnozujących
przygotowaniu sprawdzianów diagnozujących na koniec klasy I, II, początek drugiego semestru klasy III , które sprawdzałyby zdobytą wiedzę z poprzednich lat poprzez:
przygotowanie zadań z matematyki
analiza wyników
sporządzanie raportów
cały okres stażu –
według potrzeb
sprawdziany
raporty
sprawozdania
5.
Przygotowanie / sprawdzenie próbnych egzaminów
gimnazjalnych z bloku matematycznego dla
klas III
aktywny udział w pracach zespołu w przygotowaniu egzaminów próbnych, poprzez:
przygotowanie zadań z matematyki
analiza wyników
sporządzanie raportów
sprawdzanie próbnych egzaminów gimnazjalnych i napisanie raportu
cały okres stażu –
według potrzeb
sprawdziany
raporty
sprawozdania
6.
Doskonalenie warsztatu i metod pracy
samodzielne studiowanie literatury pedagogicznej, metodycznej, psychologicznej
uczestnictwo w szkoleniach, spotkaniach, warsztatach
uzupełnienie i gromadzenie pomocy dydaktycznych
opracowanie rozkładu materiału i wymagań do nowego programu nauczania
konsultacje z innymi nauczycielami
cały okres stażu
spis literatury
potwierdzenia
zdjęcia: gazetek, pomocy dydaktycznych
rozkład materiału i wymagania
7.
Poszerzanie wiedzy i umiejętności oraz podejmowanie działań na rzecz podwyższania jakości pracy szkoły
udział w różnych formach doskonalenia zawodowego ...