Dodaj publikację
Autor
Sylwia Kuźdub
Data publikacji
2016-01-09
Średnia ocena
0,00
Pobrań
37

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego na nauczyciela dyplomowanego opracowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 marca 2013 roku.
 Pobierz (doc, 84,0 KB)

Podgląd treści


PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Nauczyciel mianowany: Sylwia Kuźdub
Data rozpoczęcia stażu: 1 września 2015
Miejsce odbywania stażu: Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy w Starachowicach
Data zatwierdzenia planu rozwoju zawodowego:………………………

Zadania organizacyjne

|Zadania do wykonania |Formy i sposoby realizacji |Termin realizacji |Sposób dokumentowania |
|Poznanie procedury awansu zawodowego. |- Zapoznanie się z przepisami dotyczącymi awansu zawodowego (analiza dokumentów prawa | |Wniosek o rozpoczęcie stażu |
| |oświatowego dotyczącego awansu zawodowego nauczycieli: Karta Nauczyciela oraz rozporządzenie|IX 2015 | |
| |MEN z dnia 1 marca 2013r.). | | |
| | |IX 2015 |Plan rozwoju zawodowego |
| | | | |
|Opracowanie planu rozwoju zawodowego. |- Ocena własnej wiedzy i umiejętności- autorefleksja. | | |
| |- Analiza dostępnej literatury. |VI 2018 |Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju |
| |- Tworzenie Planu Rozwoju Zawodowego. | |zawodowego |
| | | | |
|Przygotowanie projektu sprawozdania. | | | |
| |- Autorefleksja, analiza, opis realizacji planu rozwoju zawodowego. | | |

Wymagania niezbędne do uzyskania stopnia nauczyciela dyplomowanego na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 marca 2013 r.
w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli ( Dz. U. z dnia 26 marca 2013 r. Poz.393 )

§ 8 ust. 2 pkt 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli, o których mowa w art. 9e ust. 1–3 Karty Nauczyciela – uzyskanie pozytywnych efektów w zakresie realizacji zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, w związku z zajmowanym stanowiskiem lub pełnioną funkcją.

|Zadania do wykonania |Formy i sposoby realizacji |Termin realizacji |Sposób dokumentowania |
|Udział w pracach Rady Pedagogicznej, |- Udział w zebraniach Rady Pedagogicznej. |Cały okres stażu |Protokoły |
|współpraca |- Udział w zebraniach zespołów przedmiotowych: zespół nauczycieli przedmiotów |Cały okres stażu, zgodnie z | |
|z gronem pedagogicznym. |artystycznych; zespół nauczycieli rewalidacji; zespół nauczycieli zespołów edukacyjno – |potrzebami |Protokoły |
| |terapeutycznych. | | |
| |- Udział w pracach zespołów nauczycieli: ds. obowiązku szkolnego, sekcja ds. | | |
| |bezpieczeństwa i obowiązku szkolnego; zespół nauczycieli do spraw promocji i rekrutacji |Cały okres stażu, zgodnie z |Protokoły |
| |uczniów; zespół nauczycieli do spraw realizacji programu profilaktyki. |potrzebami | |
|Poszerzenie wiedzy i |- Analiza własnej wiedzy i umiejętności. - | | |
|umiejętności podejmowania działań na |Zachęcanie i przygotowywanie uczniów do udziału w konkursach |Cały okres stażu |Dyplomy, wyróżnienia |
|rzecz podwyższenia jakości pracy szkoły.|plastycznych. - Organizacja | | |
| |konkursów plastycznych oraz kulinarnych. –Realizacja Rządowego programu | | |
| |„Książki moich marzeń”: organizacja konkursu plastycznego pn. „Moja ulubiona |Rok szkolny 2015/2016 |Prace konkursowe |
| |książka” organizacja zajęć plastyczno- literackich w okresie ferii zimowych pt. „ | | |
| |Origami z książką” – Opieka nad zespołem |Styczeń 2016 |Program zajęć |
| |uczniów realizujących gimnazjalny projektu edukacyjny. | | |
| | |Rok ...