Dodaj publikację
Autor
Ewelina Dymowska
Data publikacji
2016-02-14
Średnia ocena
0,00
Pobrań
35

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju nauczyciela kontraktowego - język niemiecki.
 Pobierz (doc, 55,5 KB)

Podgląd treści


Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego w ramach awansu zawodowego na stopień nauczyciela mianowanego

Imię i nazwisko: mgr Ewelina Pych

Imię i nazwisko opiekuna stażu: mgr

Data rozpoczęcia stażu: 1.09.2013r.

Przewidywana data zakończenia stażu: 31.05.2016r.

|Zadania do realizacji |Formy realizacji |Termin |Dowody realizacji |
|§ 7 ust.1 pkt 1 Uczestniczenie w pracach organów szkoły związanych z realizacją zadań dydaktycznych,wychowawczych, opiekuńczych lub innych wynikających ze statutu szkoły oraz potrzeb szkoły i środowiska lokalnego. |
|1. Poszerzenie wiadomości na temat zasad |- analiza dokumentacji szkolnej |- na bieżąco |- własne notatki |
|funkcjonowania i organizacji życia szkoły | | | |
|2. Udział w posiedzeniach i pracach Rady |- obecność na posiedzeniach Rady Pedagogicznej, zespołu przedmiotowego |- cały okres stażu |- lista obecności |
|Pedagogicznej, zespołu przedmiotowego nauczycieli|nauczycieli języka niemieckiego, realizacja przydzielonych obowiązków | |- protokoły z posiedzeń Rady |
|języka niemieckiego |- współpraca z gronem pedagogicznym | |Pedagogicznej, zespołu przedmiotowego nauczycieli języka |
| | | |niemieckiego |
|3. Współpraca z rodzicami, wychowawcami klas i |- spotkania z rodzicami w trakcie wywiadówek |- cały okres stażu |- wpisy w dzienniku |
|pedagogiem szkolnym. |- wspólne rozwiązywanie problemów opiekuńczo-wychowawczych | |- własne notatki |
| |- sprawowanie opieki nad uczniami podczas wycieczek, wyjść i imprez | | |
| |- pomoc w prowadzeniu współpracy ze szkołą partnerską z Hoppegarten | | |
|4. Motywowanie i wspieranie rozwoju uczniów | - pomoc w organizowaniu konkursów przedmiotowych z języka niemieckiego |- zgodnie z planem konkursów z języka |- protokoły z konkursów |
| |- zachęcanie uczniów do nauki języka niemieckiego |niemieckiego |-wpisy w dziennikach zajęć pozalekcyjnych |
| |- przygotowywanie uczniów do udziału w konkursach |- w miarę potrzeb, w okresie trwania stażu|- własne notatki |
| |- prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego |- cały okres stażu | |
| |- przygotowanie uczniów do egzaminu gimnazjalnego z języka niemieckiego | | |
| |- udział w realizacji projektów edukacyjnych (np. „Spacer po Berlinie”) | | |
|§ 7 ust. 1 pkt. 2 Pogłębianie wiedzy i umiejętności zawodowych, samodzielnie lub przez udział w różnych formach kształcenia ustawicznego. |
|1. Poznanie procedury awansu zawodowego na |- analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego : Karty |-IX 2013 |-właściwe prowadzenie dokumentacji |
|stopień nauczyciela mianowanego. |Nauczyciela, Rozporządzenia MEN z 1 marca 2013r. w sprawie uzyskiwania stopni | |- zaświadczenia |
| |awansu zawodowego przez nauczycieli | |- plan rozwoju zawodowego |
| |- udział w warsztatach metodycznych na temat awansu zawodowego nauczyciela | | |
| |kontraktowego |- według terminów szkoleń | |
| |- samodzielne opracowanie planu rozwoju zawodowego |- IX 2013 | |
|2. Poszerzanie wiedzy i rozwijanie umiejętności |- udział w szkoleniowych radach pedagogicznych |- cały okres stażu |- listy obecności |
|w procesie aktywnego udziału w wewnątrz szkolnym |- udział w kursach, konferencjach i warsztatach metodycznych | |- zaświadczenia |
|i zewnętrznym doskonaleniu służącemu własnemu | | |- potwierdzenia uczestnictwa |
|rozwojowi oraz podniesieniu poziomu pracy szkoły.| | | |
| | | | |
|3. Samodzielne studiowanie literatury |- poszerzanie wiedzy z wybranych zagadnień psychologii, pedagogiki, dydaktyki |- cały okres stażu |- wykaz lektur ...