Dodaj publikację
Autor
Maria Miętus
Data publikacji
2016-02-17
Średnia ocena
0,00
Pobrań
50

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanego z matematyki.
 Pobierz (docx, 30,1 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Imię i nazwisko : Maria Ewa Miętus

Stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany

Posiadane kwalifikacje: studia magisterskie: Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki na Uniwersytecie Marii Curie- Skłodowskiej w Lublinie, kierunek-Matematyka

Data rozpoczęcia stażu: 01. 09. 2015r.

Data zakończenia stażu: 31. 05. 2018r.

§ 8 ust. 2 pkt 1

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenia pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli, o których mowa w art. 9e ust. 1-3 Karty Nauczyciela – uzyskanie pozytywnych efektów w zakresie realizacji zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, w związku z zajmowanym stanowiskiem lub pełnioną funkcją.

Lp.

Zadania

Sposoby realizacji

Termin realizacji

Sposoby dokumentowania

Poznanie procedur awansu zawodowego

analiza dokumentów prawa oświatowego dotyczącego awansu zawodowego,

zapoznanie się z materiałami opublikowanymi na stronach internetowych,

gromadzenie dokumentów potwierdzających realizację planu awansu zawodowego,

złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu,

sporządzenie planu rozwoju zawodowego,

opracowanie sprawozdania z realizacji zatwierdzonego planu rozwoju zawodowego,

złożenie wniosku po zakończeniu stażu o podjęcie postępowania kwalifikacyjnego.

Cały okres stażu

Wrzesień 2015r.

Czerwiec 2018r.

poprawnie sformułowany wniosek o rozpoczęcie stażu,

Planu rozwoju zawodowego,

teczka z dokumentacją realizowanych działań,

sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego,

wniosek o podjęcie postępowania kwalifikacyjnego.

Poszerzanie wiedzy i umiejętności w procesie aktywnego udziału w wewnętrznym i zewnętrznym doskonaleniu

Uczestnictwo w szkoleniach z zakresu WDN,

Praca w zespołach- podwyższanie jakości pracy szkoły,

Uczestnictwo w różnych formach szkolenia zawodowego.

Cały okres stażu

Zaświadczenia ukończenia warsztatów, szkoleń, kursów.

Bogacenie warsztatu pracy poprzez opracowywanie i gromadzenie pomocy dydaktycznych.

Systematyczne poszerzanie własnej biblioteczki przedmiotowo- metodycznej zawierającej sprawdziany, testy, zestawy pomocy dydaktycznych.

Na bieżąco

Opracowane materiały

Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów słabych lub zdolnych

Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów słabych lub zdolnych.

Czas trwania stażu

Program zajęć pozalekcyjnych dla uczniów słabych lub zdolnych.

Organizowanie i przeprowadzanie konkursów oraz przygotowywanie uczniów do konkursów z matematyki

Opracowanie regulaminów i konkursów z matematyki ,

przeprowadzenie szkolnych konkursów z matematyki;

praca w komisjach konkursowych;

praca z uczniami biorącymi udział w konkursach

Wg harmonogramu

Cały okres stażu

Regulaminy konkursów;

treść konkursów;

sprawozdanie i protokoły z przeprowadzonych konkursów

Opracowanie wymagań edukacyjnych z matematyki i planów pracy wychowawczej na poszczególne lata

Udział w pracach mających na celu opracowanie wymagań edukacyjnych w świetle zmian w przepisach,

opracowanie planów pracy wychowawczej,

zapoznanie uczniów oraz rodziców z ocenianiem wewnątrzszkolnym i planem pracy wychowawczej na bieżący rok szkolny.

Wrzesień 2015r ...