Dodaj publikację
Autor
Edyta Wziątek
Data publikacji
2016-04-18
Średnia ocena
0,00
Pobrań
34

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan awansu zawodowego na stopień nauczyciela dyplomowanego-nauczyciel języka angielskiego w gimnazjum.
 Pobierz (docx, 32,7 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NA STOPIEŃ

NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

mgr Edyta Wziątek

nauczyciel języka angielskiego

w Publicznym Gimnazjum im. Jana Kochanowskiego w Zwoleniu

Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2013

Przewidywana data ukończenia stażu: 31.05.2016

§ 8 ust. 2 pkt 1

Uzyskiwanie pozytywnych efektów pracy dydaktycznej, wychowawczej

lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie

pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.

Rodzaj działania

Forma realizacji

Termin realizacji

1.Zapoznanie z procedurami

awansu zawodowego.

2.Dokumentowanie przebiegu stażu

3.Udział w konferencjach, warsztatach

i kursach, podnoszenie kwalifikacji

i umiejętności zawodowych.

4.Aktualizowanie wiedzy z zakresu

pedagogiki, psychologii, dydaktyki

i metodyki przedmiotu.

5.Inspirowanie uczniów do udziału

w konkursach przedmiotowych.

6.Aktywna i systematyczna współpraca

z rodzicami na płaszczyźnie

wychowawczej i dydaktycznej.

7.Systematyczne starania o estetykę wnętrza szkoły.

Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczącego awansu zawodowego.

Poprawnie sformułowany wniosek

o rozpoczęcie stażu.

Opracowanie projektu planu rozwoju zawodowego.

Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego.

Sporządzenie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego.

Aktywny udział w zewnętrznych doskonaleniach zawodowych mających na celu rozwijanie swoich umiejętności dydaktyczno-wychowawczych.

Udział w szkoleniowych radach pedagogicznych.

Gromadzenie i aktualizowanie własnej biblioteczki przedmiotowej (literatura, słowniki, plansze, filmy itp.)

Współpraca z doradcami metodycznymi wydawnictw anglojęzycznych i innymi doradcami.

Studiowanie literatury fachowej.

Wymiana doświadczeń z innymi nauczycielami zespołu przedmiotowego.

Poszukiwanie nowych metod aktywizujących uczniów na lekcjach języka angielskiego.

Opracowanie regulaminów konkursów.

Przygotowanie i przeprowadzenie konkursów.

Pozyskiwanie nagród dla uczniów.

Kontakty z rodzicami dotyczące zachowania i postępów w nauce.

Zagospodarowanie gabloty

na korytarzu szkolnym.

Przygotowywanie wystawek

o tematyce kulturowej w klasopracowni

IX – X 2013r.

IX 2013r.

IX 2013r.

Na bieżąco

IV 2016r.

Zgodnie z harmonogramami szkoleń

Zgodnie z planem nadzoru pedagogicznego

Na bieżąco

Na bieżąco

Na bieżąco

Na bieżąco

Na bieżąco

Okres stażu

Według harmonogramów

Według potrzeb

Zgodnie z harmonogramami spotkań i według potrzeb

Na bieżąco

Na bieżąco

§ 8 ust. 2 pkt 2

Wykorzystywanie w pracy technologii

informacyjnej i komunikacyjnej.

Rodzaj działania

Formy realizacji

Termin realizacji

1.Wykorzystywanie Internetu i technologii

komputerowych jako bazy ciekawych

zajęć z uczniami oraz w pracy

dydaktyczno-wychowawczej.

2.Opracowanie i umieszczenie publikacji

na stronach, portalach edukacyjnych.

3.Gromadzenie wideoteki przedmiotowej

i wykorzystanie na zajęciach

obowiązkowych i dodatkowych.

4.Udostępnienie skrzynki e-mailowej

do kontaktów uczniów z nauczycielem.

Regularne śledzenie informacji dotyczących spraw oświaty

i wychowania.

Wymiana uwag dotyczących wykorzystywania w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej

z innymi nauczycielami na forach internetowych przeznaczonych dla pedagogów.

Opracowywanie dokumentacji szkolnej.

Opracowywanie narzędzi badawczych, pomocy dydaktycznych.

Opracowywanie sprawozdań, analiz badania wyników nauczania

i egzaminów ...