Dodaj publikację
Autor
KR
Data publikacji
2016-05-29
Średnia ocena
0,00
Pobrań
50

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela ubiegającego się o stopień zawodowy nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (docx, 28,5 KB)

Podgląd treści

Plan rozwoju zawodowego

nauczyciela ubiegającego się

o stopień zawodowy

nauczyciela dyplomowanego

xxx

nauczyciel języka angielskiego

w xxx

Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2013

Przewidywana data zakończenia stażu: 31.05.2016

Na podstawie powinności i wymagań nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanego wynikających z Rozporządzenia MENiS z 01.12.2004 roku (Dz. U. z 2004r. nr 260, poz. 2593) oraz ze zmianami zgodnymi z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14.11.2007 roku (Dz. U. z 2007r. nr 214, poz. 1580)

Czynności organizacyjne

Zadania

Formy realizacji

Termin

Sposób dokumentacji

1. Poznanie procedury awansu zawodowego nauczycieli

-analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego

-śledzenia zmian w prawie oświatowym

IX.2013 

na bieżąco

poprawnie sformułowany wniosek o rozpoczęcie stażu

 

2. Przygotowanie planu rozwoju zawodowego.

-opracowanie planu rozwoju zawodowego

IX.2013

zatwierdzony przez Dyrektora Szkoły plan rozwoju zawodowego

3. Dokumentowanie realizacji zadań wynikających z planu rozwoju zawodowego.

-systematyczne gromadzenie dokumentacji potwierdzającej realizację planu rozwoju zawodowego

okres stażu

zgromadzona dokumentacja

4. Sporządzenie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego.

-przygotowanie i opracowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego

V. 2016

pisemne sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego

Zadania wynikające z rozporządzenia

§8 ust.2 pkt 1

Uzyskanie pozytywnych efektów pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.

Zadania

Formy realizacji

Termin

Sposób dokumentacji

1. Poszerzenie wiedzy i umiejętności w procesie aktywnego udziału w wewnątrzszkolnym i zewnątrz szkolnym doskonaleniu zawodowym

- studia podyplomowe z metodyki nauczania języka angielskiego ze szczególnym uwzględnieniem ucznia klas I-III szkoły podstawowej

- udział w szkoleniach, warsztatach i konferencjach organizowanych przez ośrodki doskonalenia nauczycieli oraz wydawnictwa

- udział w szkoleniowych radach pedagogicznych

- studiowanie literatury pedagogicznej i psychologicznej

- zapoznawanie się z nowościami pedagogicznymi, wybór podręczników

- pełnienie funkcji przewodniczącego zespołu języków obcych, wymiana doświadczeń z innymi nauczycielami języków obcych w ramach pracy tego zespołu

- poszukiwanie i wdrażanie nowych metod aktywizujących uczniów na lekcjach języka angielskiego

- samodzielne studiowanie literatury fachowej, czasopism pedagogicznych przydatnych do podniesienia jakości pracy, w tym korzystanie z informacji dostępnych na portalach edukacyjnych;

okres stażu

świadectwa ukończenia

materiały szkoleniowe

plan pracy zespołu języków obcych,

2. Organizowanie i wzbogacanie własnego warsztatu pracy.

- pozyskiwanie materiałów dydaktycznych dla uczniów z wydawnictw

- wykonywanie przez uczniów pomocy dydaktycznych: plansz, prezentacji multimedialnych do nauczania języka angielskiego

okres stażu

materiały

3. Udział w projekcie "Nowa jakość edukacji i rozwój kompetencji w zakresie języka angielskiego uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Konstancinie-Jeziornie"

- prowadzenie zajęć wyrównawczych oraz kółek języka angielskiego ...