Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
REALIZOWANY OD 01.09.2016r. DO 31.05.2019r.
Magdalena Frątczak
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
Szkoła Podstawowa nr. 9 im. A. i Cz. Centkiewiczów w Bełchatowie
W Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 9
Plan rozwoju zawodowego został opracowany w oparciu o następujące dokumenty:
Ustawę z dnia 26 stycznia 1982r. – Karta Nauczyciela z późniejszymi zmianami
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 01 marca 2013r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli, z późniejszymi zmianami
Statut Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9 w Bełchatowie
Program Wychowawczy Szkoły, Plan rozwoju Szkoły, Wewnątrzszkolne Zasady Oceniania
Potrzeby i zainteresowania uczniów
Własne możliwości wynikające ze specyfiki i potrzeb placówki
& 8 ust. 2 pkt. 1
Uzyskanie pozytywnych efektów pracy dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły
Lp.
Zadania
Formy realizacji
Termin realizacji
Sposób dokumentowania
1.
Poznanie procedury związanej z własnym awansem zawodowym
Analizowanie przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego
Analiza dokumentacji szkolnej niezbędnej przy opracowaniu planu rozwoju zawodowego
Opracowanie planu rozwoju zawodowego
Udział w szkoleniu na temat awansu zawodowego na stopień nauczyciela mianowanego („Koniec wieńczy dzieło- czyli jak zostać nauczycielem dyplomowanym” WODN Łódż)
Przygotowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego
IX-X 2016r.
IX 2016r.
IX 2016r.
2019r.
IV-V 2019r.
Plan rozwoju zawodowego
Zaświadczenie ukończenia kursu
Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego
2.
Poszerzanie swojej wiedzy i umiejętności zawodowych w zakresie pracy dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej
Udział w różnorodnych formach doskonalenia zawodowego – szkoleniach, warsztatach, kursach, zgodnie z własnymi zainteresowaniami lub potrzebami szkoły – prowadzonych przez ośrodki doskonalenia nauczycieli i wydawnictwa
Analizowanie literatury z zakresu pedagogiki i psychologii
Wymiana doświadczeń z innymi nauczycielami
Udział w lekcjach otwartych prowadzonych przez innych nauczycieli
Okres stażu
Okres stażu
Okres stażu
Okres stażu
Zaświadczenia ukończonych form doskonalenia zawodowego
Wykaz literatury
Zaświadczenie Dyrektora
3.
Aktywne uczestnictwo w pracach związanych z podnoszeniem efektów pracy szkoły
Współtworzenie i aktualizacja dokumentacji szkolnej: WZO, Program wychowawczy i Profilaktyki
Udział w spotkaniach zespołu szkolnego ds. dzieci specjalnej troski
Według potrzeb placówki
Okres stażu
Zaświadczenie Dyrektora
Harmonogram spotkań
4.
Rozbudzanie aktywności uczniów oraz rozwijanie ich zainteresowań
Prowadzenie szkolnego Koła plastycznego „Kolorowy świat” dla klas I-III
Organizowanie uroczystości i konkursów dla klas I-III zgodnie z harmonogramem min:
Wystawa zdjęć z wakacji „Wspominamy wakacje”
Konkurs fotograficzny dla klas I-III „Bełchatów w obiektywie. 4 pory roku”
Wystawa fotograficzna „Moja Mama, Mój Tata i ja”
Konkurs recytatorsko-wokalny o tematyce patriotycznej
Konkurs plastyczny „Święto Pluszowego Misia ...