Dodaj publikację
Autor
Katarzyna Dudka
Data publikacji
2016-09-29
Średnia ocena
0,00
Pobrań
60

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Dokument zawiera propozycje działań, które będą realizowane w bieżącym roku szkolnym przez nauczycieli języków obcych. Dotyczy współpracy nauczycieli językowców w celu wymiany doświadczeń i podnoszenia jakości pracy z uczniami.
 Pobierz (doc, 64,5 KB)

Podgląd treści

PLAN PRACY ZESPOŁU JĘZYKÓW OBCYCH (ZJO)
na rok szkolny 2016/2017

| | | | | |
|№ |Obszar aktywności |Forma działalności/ przedsięwzięcie |Termin realizacji |Prowadzący/ |
| | | | |odpowiedzialny |
| | |▪ analiza dostępnych na rynku nowości |koniec poprzedniego roku|nauczyciele języka obcego |
| | |wydawniczych; |szkolnego | |
| |PODRĘCZNIKI I PROGRAMY | | | |
| | |▪ przeprowadzenie testów określających |początek roku szkolnego |nauczyciele j.ang. |
| | |poziom językowy w kl.1 | | |
|1. | |- testy diagnozujące w klasach I | | |
| | |gimnazjum i IV SP | | |
| | | | | |
| | |▪ analiza wymogów nowej podstawy | |wszyscy członkowie ZJO |
|2. |PLANY PRACY DYDAKTYCZNEJ |programowej |wrzesień 2016 | |
| | |▪ analiza rozkładów materiałów, planów | | |
| | |wynikowych i wymagań na poszczególne | | |
| | |oceny | | |
| | |▪ ewaluacja i aktualizacja PSO | | |
| | |Aktualnie przewidziane: | | |
| | | | | |
| | |▪ Gminny konkurs języka angielskiego dla |maj 2017 |M. Leśniak |
| | |klas 4-6 | |K. Dudka |
|3. |FORMY KONKURSOWE | | | |
| |DLA |▪ Małopolski Konkurs Języka|październik 2016 |M. Kuzak |
| |MŁODZIEŻY |Niemieckiego | | |
| | | |październik 2016 | |
| | |▪ Małopolski Konkurs Języka Angielskiego | |J.Gryźniak |
| | | |listopad 2016 |K. Dudka |
| | |▪ wewnątrzszkolny konkurs | |M. Leśniak |
| | |z języka angielskiego | |K. Dudka |
| | | | |M. Leśniak |
|4. |PODNOSZENIE JAKOŚCI NAUCZANIA I |- stosowanie różnorodnych form i metod |cały rok |wszyscy nauczyciele języków|
| |PROPAGOWANIE NAUKI JĘZYKÓW OBCYCH |nauczania, dobór odpowiednich pomocy | |obcych |
| | |dydaktycznych | | |
| | |- prowadzenie zajęć z wykorzystaniem | | |
| | |technologii informacyjnej | | |
| | |- popularyzacja czytania uproszczonych | | |
| | |książek w języku obcym | | |
| | |- motywowanie uczniów i zachęcanie do | | |
| | |uczestnictwa w zajęciach pozalekcyjnych | | |
| | | | | |
| | |▪ Dzień Języków Obcych |czerwiec 2017 |nauczyciele języka obcego |
|5. |ORGANIZOWANIE IMPREZ JĘZYKOWYCH | | | |
| | |- Realizacja projektów gimnazjalnych – | |K. Dudka |
| | |rozwijanie zainteresowań krajami |marzec – maj 2017 | |
| | |nauczanych języków | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|6. |DOSKONALENIE NAUCZYCIELI |▪ udział w bieżących konferencjach |cały rok |wszyscy członkowie ZJO |
| | |metodycznych, zebraniach, szkoleniach, |na bieżąco | |
| | |warsztatach | | |
| | | | | |
| | |▪ samokształcenie przez czytanie | | |
| | |odpowiedniej literatury przedmiotu |cały rok | |
| | | | | |
| | |- wymiana materiałów dydaktycznych oraz | | |
| | |doświadczeń między członkami zespołu | | |
| | | |cały rok | |
| | |- spotkania członków ZJO: |na bieżąco | |
| | |▪ zaplanowane dłuższe zebrania o | | |
| | |przewidzianym harmonogramie | | |
| | | | | |
| | |▪ spotkania w razie potrzeby | | |
| | | | | |
|7. |FORMY PRACY |- dokumentacja ZJO: |na bieżąco |wszyscy członkowie ZJO |
| |ZESPOŁU |▪ gromadzenie, | | |
| |I JEJ DOKUMENTACJA |i systematyzowanie danych, notatek oraz | | |
| | |informacji o podejmowanych i | | |
| | |przeprowadzanych działaniach | | |
| | |▪ układanie planu pracy na dany rok | | |
| | |szkolny i sprawozdań z jego realizacji | | |
|8. | | |według potrzeb |nauczyciele języka obcego |
| |ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU |▪ analiza i wnioski podsumowujące wyniki | | |
| |GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO|egzaminu gimnazjalnego z języka | | |
| |I JĘZYKA NIEMIECKIEGO |angielskiego i niemieckiego | | |
| | |▪ opracowanie wniosków do pracy na rok | | |
| | |2017/2018 |czerwiec 2017 | |
|9. | | |na bieżąco |M.Kuzak |
| |DBAŁOŚĆ O WYSTRÓJ PRACOWNI (sala nr|▪ wykonanie pomocy dydaktycznych, | |K.Dudka |
| |17 i nr 3) |gazetki szkolne | |M. Leśniak |
|10 | | | | |
| |PRACA Z UCZNIEM SŁABYM. |▪ rozpoznanie możliwości uczniów. |cały rok szkolny |nauczyciele języka obcego |
| | | | | |
| | |▪ odpowiedni dobór form i metod pracy.| | |
| | | | | |
| | |▪ obniżenie wymagań edukacyjnych. | | |
| | | | | |
| | |- prowadzenie zajęć | | |
| | |dydaktyczno-wyrównawczych | | |
|11 | |▪ praca indywidualna z |cały rok szkolny |nauczyciele języka obcego |
| |PRACA Z ...