Dodaj publikację
Autor
Ewa Chacińska-Sporczyk
Data publikacji
2016-12-05
Średnia ocena
0,00
Pobrań
29

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju nauczyciela szkoły średniej, polonisty, historyka, wiedzy o kulturze.
 Pobierz (doc, 110,0 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

termin stażu 1.09.2016 r. – 31.05.2019 r.

Ewa Chacińska-Sporczyk

nauczyciel języka polskiego, historii,
historii i społeczeństwa ,wiedzy o kulturze,
wychowania do życia w rodzinie

Zespół Szkół Usług i Przedsiębiorczości im.Abpa.A.J.Nowowiejskiego w Płocku

Imię i nazwisko nauczyciela : Ewa Chacińska-Sporczyk

Miejsce zatrudnienia: Zespół Szkół Usług i Przedsiębiorczości im.Abpa.A.J.Nowowiejskiego w Płocku

Nauczany przedmiot: język polski, historia, historia i społeczeństwo, wiedza o kulturze, wychowanie do życia w rodzinie

Posiadane kwalifikacje: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, kierunek filologia polska, studia podyplomowe - Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku, kierunek wiedza o kulturze, historia. Historia i społeczeństwo oraz kurs kwalifikacyjny – Płocki Ośrodek Edukacji Impuls, kwalifikacje do nauczania przedmiotu – wychowanie do życia w rodzinie

Data rozpoczęcia stażu: 1 września 2016 rok

Planowany termin zakończenia stażu: 31 maja 2019 rok

Cel główny:
- uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego
- aktywny udział w życiu szkoły
- doskonalenie jakości pracy dydaktycznej i opiekuńczo - wychowawczej

Cele szczegółowe:
- uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły

- wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej

- umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami w tym przez prowadzenie otwartych zajęć, w szczególności dla nauczycieli stażystów, kontraktowych, prowadzenie zajęć dla nauczycieli w ramach wewnątrzszkolnego doskonalenia zawodowego lub innych zajęć

- opracowanie i wdrożenie programu działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich; wykonywanie zadań doradcy metodycznego, egzaminatora okręgowej komisji egzaminacyjnej, eksperta komisji kwalifikacyjnej lub egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy, rzeczoznawcy do spraw programów nauczania, programów wychowania przedszkolnego, podręczników lub środków dydaktycznych, a w przypadku nauczycieli szkół artystycznych – także konsultanta współpracującego z Centrum Edukacji Artystycznej; poszerzenie zakresu działań szkoły, w szczególności dotyczących zadań dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych; wykonywanie zadań na rzec oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich we współpracy z innymi osobami, instytucjami samorządowymi lub innymi podmiotami

- umiejętność rozpoznania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych z uwzględnieniem specyfiki, typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony

Wymagania

I § 8 ust.2 p.1 Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły

|Lp. |Zadania |Formy realizacji |Termin realizacji |Dowody ...