Dodaj publikację
Autor
Anna Koch
Data publikacji
2017-01-30
Średnia ocena
0,00
Pobrań
27

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego przygotowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 1 marca 2013 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli.
 Pobierz (docx, 29,5 KB)

Podgląd treści

Plan Rozwoju Zawodowego

Imię i nazwisko nauczyciela: Anna Koch

Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Środzie Wlkp.

Stanowisko: nauczyciel języka angielskiego

Czas trwania stażu: 2 lata 9 miesięcy

Termin rozpoczęcia stażu: 01 września 2014r.

Termin zakończenia stażu: 31 maja 2017r.

Projekt został przygotowany na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 1 marca 2013 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli.

§ 8 ust. 2 pkt 1

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.

Zadanie

Forma realizacji

Termin

Dowody

Tworzenie i aktualizowanie dokumentów szkolnych.

Udział w pracy zespołów tworzących i aktualizujących dokumenty szkolne;

Zgodnie z potrzebami szkoły;

Potwierdzenie dyrekcji szkoły;

Pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętnościw procesie aktywnego udziału w wewnątrzszkolnym i zewnętrznym doskonaleniu.

Udział w szkoleniowych radach pedagogicznych;

Udział w zewnętrznych formach doskonalenia zawodowego w zależności od potrzeb nauczyciela, potrzeb szkoły oraz oferty edukacyjnej;

Wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce;

Na bieżąco;

Zgodnie z ofertą;

Zaświadczenia, certyfikaty;

Scenariusze zajęć;

Doskonalenie własnego warsztatu i metod pracy.

Gromadzenie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych w pracy nauczyciela języka angielskiego;

Studiowanie literatury z zakresu pedagogiki, psychologii oraz dydaktyk i metodyki języka angielskiego;

Stosowanie aktywnych metod nauczania;

Wzbogacanie pracowni języka angielskiego;

Cały okres stażu;

Wybór zgromadzonych materiałów (np. kart pracy, testów, scenariuszy lekcji, itp.);

Notatki własne (bibliografia);

Scenariusze zajęć prowadzonych metodami aktywnymi;

Potwierdzenie dyrekcji szkoły;

Diagnozowanie i badanie osiągnąć edukacyjnych uczniów.

Przeprowadzanie testów diagnostycznych u progu każdego okresu, umieszczanie wyników na platformie edukacyjnej, ewaluacja;

Konstruowanie ankiet do diagnozowania własnej pracy dydaktycznej i wychowawczej;

Udział w sprawdzianie zewnętrznym;

Cały okres stażu;

Wybór zgromadzonych testów;

Notatki własne;

Przykłady ankiet;

Potwierdzenie dyrekcji szkoły;

Konstruowanie programów naprawczych.

Analiza wyników sprawdzianów, wnioski i ewaluacja;

Cały okres stażu;

Potwierdzenie dyrekcji szkoły;

Motywowanie uczniów do poszerzenia wiedzy i doskonalenia umiejętności.

Inicjowanie i organizacja konkursów językowych;

Przygotowywanie uczniów do konkursów;

Cały okres stażu

Przykładowe testy; Regulaminy konkursów; Sprawozdania z przeprowadzonych konkursów;

Dyplomy,

Potwierdzenia dyrekcji szkoły;

§ 8 ust. 2 pkt 2

Wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej.

Posługiwanie się komputerem jako narzędziem pracy i Internetem jako źródłem informacji.

Korzystanie z programów komputerowych w celu tworzenia dokumentacji szkolnej, przygotowywania materiałów i pomocy dydaktycznych;

Korzystanie z zasobów Internetu w celu doskonalenia pracy własnej, poszukiwania wiadomości i opracowywania materiałów dla uczniów;

Śledzenie aktualności na stronach internetowych o tematyce pedagogiczno- oświatowej;

Przygotowywanie informacji na stronę internetową szkoły oraz prezentacji na szkolny telebim;

Wykorzystanie technik informacyjnych do gromadzenia ...