Dodaj publikację
Autor
Agnieszka Dąbrowska
Data publikacji
2017-02-16
Średnia ocena
0,00
Pobrań
34

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego na nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (docx, 31,4 KB)

Podgląd treści

Agnieszka Dąbrowska

nauczyciel matematyki

plan rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanego

Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy

Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2014 r.

Data zakończenia stażu: 31.05.2017 r.

Lp.

Zadania

Formy i sposoby realizacji

Termin

Sposób dokumentowania, dowody realizacji

Czynności organizacyjne

1.

Poznanie procedury awansu zawodowego na stopień nauczyciela dyplomowanego.

Przegląd i analiza stosownych przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego nauczycieli.

Napisanie wniosku o rozpoczęcie stażu

Sporządzenie projektu planu rozwoju zawodowego

Śledzenie zmian w aktach prawnych dotyczących awansu zawodowego.

IX 2014 r.

na bieżąco

Rejestr wybranych ustaw i rozporządzeń z zakresu prawa oświatowego

Wniosek o rozpoczęcie stażu

Plan rozwoju zawodowego

2.

Dokumentacja realizacji zadań planu rozwoju zawodowego.

Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego.

Praca nad spełnieniem wymagań na stopień nauczyciela dyplomowanego.

czas

trwania stażu

Świadectwa, zaświadczenia, sprawozdania, dyplomy, programy, testy, scenariusze, publikacje internetowe (wybrane portale edukacyjne), zdjęcia

3.

Przygotowanie sprawozdania

z realizacji zadań w planie rozwoju zawodowego.

Przegląd zgromadzonych materiałów i analiza podjętych działań z uwzględnieniem ewaluacji.

Opracowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego i uzyskanie pozytywnej oceny dorobku zawodowego.

V/ VI 2017 r.

Opis i analiza konkretnych zadań

Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego

Ocena dorobku zawodowego

§ 8 ust. 2 pkt 1.

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej

na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.

1.

Doskonalenie

własnego warsztatu pracy

i poszerzanie wiedzy w celu ulepszenia metod pracy.

Uczestniczenie w różnych formach doskonalenia zawodowego, szkoleniach, kursach, radach pedagogicznych, lekcjach otwartych, konferencjach metodycznych, warsztatach itp.

Uzyskanie dyplomu studiów podyplomowych „Informatyka i Technologie Informacyjne” prowadzonych na Wydziale Zastosowań Informatyki i Matematyki SGGW w Warszawie

czas

trwania stażu

Zaświadczenia o udziale w szkoleniach i kursach

Lista obecności na szkoleniowych radach pedagogicznych

Poświadczona kopia dyplomu ukończenia studiów podyplomowych

2.

Studiowanie literatury pedagogicznej

Samodzielne studiowanie literatury z zakresu pedagogiki oraz lektura czasopism pedagogicznych.

Wykorzystanie w pracy rozwiązań proponowanych w literaturze fachowej oraz źródłach internetowych

Odwiedzanie stron internetowych nauczycieli matematyki.

Śledzenie publikacji nauczycieli w portalach edukacyjnych

Wymiana doświadczeń i pomysłów związanych z procesem nauczania z innymi nauczycielami

czas

trwania stażu

Wykaz przeczytanej literatury

Zgromadzone materiały

Wykaz stron internetowych

3.

4.

Wdrażanie i analiza stosowania PSO z matematyki

Zapoznanie uczniów i rodziców z PSO

Stosowanie PSO w bieżącym ocenianiu uczniów, śródrocznym i końcoworocznym

IX 2014 r.

IX 2015 r.

IX 2016 r.

Na bieżąco

Zapisy w dziennikach lekcyjnych

Przedmiotowy System Oceniania z matematyki

Udział w pracach organów ...