Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Sprawozdanie z pracy dydaktycznej, opiekuńczej i wychowawczej klasa I SP
Rok szkolny 2015-2016.
Wychowawca klasy : ……………………..
Średnia frekwencja klasy wyniosła: 93 %
INFRMACJA O REALIZACJI PROGRAMU NAUCZANIA
KLASA PIERWSZA pracowała z podręcznikiem „ Nasz Elementarz” MEN Marii Lorek i Lidii Wollman, oraz „ Ćwiczeniach z pomysłem” WSIP.
W II półroczu roku szkolnego 2015- 2016 klasa liczyła 11 uczniów ( 5 dziewczynek i 6 chłopców) Sześcioro uczniów są uczniami młodszymi.
średnia ocen z religii to: 5.0 język angielski: 5.O
10 uczniów zostało klasyfikowanych i otrzymało promocje do klasy drugiej. Uczeń B……………… nie podlega klasyfikacji art. 9 ust. 1 i 4 (kl.I) ustawy z dnia 29 grudnia 2015r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2016 poz. 35).
Charakterystyka klasy
Klasa 1 to dobry zespół klasowy. Są weseli, koleżeńscy i pracowici. Reagują emocjonalnie adekwatnie do sytuacji. Uczniowie osiągnęli w tym roku szkolnym dobre wyniki, świadczą o tym miesięczne sprawdziany oraz wyniki diagnozy po klasie I. Systematycznie odrabiają zadanie domowe. Zawsze są gotowi do podejmowania różnych zadań. Zawsze grzecznie zwracają się do koleżanek i kolegów, oraz osób starszych. Przestrzegają zasad obowiązujących w grupie. Zwracają się do nauczyciela w sytuacjach konfliktowych. Pracują w dobrym i średnim tempie, chętnie wykonując poszczególne zadania i ćwiczenia. Jedynie B…………… pracuje bardzo wolno, potrzebuje ciągłej pomocy nauczyciela, przez co paca z pozostałymi uczniami jest czasami utrudniona. Na początku lutego został skierowany do poradni PPP w wyniku przeprowadzonych badań uzyskał zalecenia do kontynuowania klasy pierwszej w następnym roku szkolnym 2016-2017r. Siedmioro uczniów prezentuje bardzo dobre i dobre wyniki w nauce, pozostali uczniowie średnie i słabe. Uczniowie wyróżnieni bardzo dobrze czytają, piszą, zwracając uwagę na poznane zasady ortograficzne. Wypowiadają się chętnie na temat własnych przeżyć, ilustracji i utworów literackich. Wygłaszają z pamięci wiersze, piosenki i fragmenty prozy. Potrafią bezbłędnie przepisać tekst drukowany. Samodzielnie w pamięci wykonują dodawanie i odejmowanie w zakresie 20. Rozumieją treść prostych zadań tekstowych. Potrafią odczytać na zegarze pełne godziny, wymienić dni tygodnia i miesiące. Uczniowie chętnie śpiewają piosenki. Doskonalili sprawność manualną w czasie zajęć plastycznych i technicznych, oraz sprawność ruchową podczas zajęć gimnastycznych, spacerów i zabaw na świeżym powietrzu. Uczniami słabszymi są …………….. Uczniowie Ci są mało aktywni na zajęciach, korzystają z pakietów edukacyjnych tylko pod kierunkiem nauczyciela. Mają problem z odtwarzaniem prostych tekstów z pamięci, niechętnie opowiadają słyszane opowiadania, nie zawsze rozumieją tekst czytany przez siebie i nauczyciela. Mają trudności z ułożeniem prostych zdań. Piszą mało starannie. Czytają głoskując proste wyrazy sylabizując. ……………….. bardzo dużo ...