Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Imię i nazwisko …….klasa 2
Ocena śródroczna
Zachowanie Uczennica ma pozytywny obraz samej siebie. Unika i nie stwarza sytuacji trudnych. Zwykle jest skoncentrowana na wykonywanych czynnościach. Chętnie wykonuje polecenia nauczyciela. Zadania wykonuje po kolei, w równym tempie. Uczennica aktywnie uczestniczy w zajęciach w grupie. Dba o bezpieczeństwo swoje i innych. Zawsze kulturalnie odnosi się do innych. Zwraca się o pomoc w sytuacjach trudnych. Właściwie zachowuje się w miejscach publicznych.
Zajęcia edukacyjne Uczennica potrafi zapytać o coś, czego nie zrozumiała. Uczestniczy w rozmowach na tematy związane z życiem rodzinnym i szkolnym. Wypowiada się w sposób czytelny i zrozumiały dla innych. Odtwarza z pamięci teksty dla dzieci, np.: wiersze, piosenki, fragmenty prozy. Bierze aktywny udział w przedstawieniach. Uczennica czyta zbyt wolno, sylabizując. Potrafi wymienić postacie występujące w utworze. Nie zawsze rozumie przeczytany tekst. Właściwie rozmieszcza tekst na stronie. Pismo uczennicy jest czasem niestaranne. Uczennica dzieli wyrazy na sylaby, oddziela wyrazy w zdaniach, zdania w tekście. Pisze poprawnie ze słuchu, jednak popełnia błędy orograficzne. Zna i stosuje zasady bycia dobrą koleżanką. Dostosowuje się do przyjętych zasad. Wie, gdzie można bezpiecznie organizować zabawy, a gdzie nie można i dlaczego. Uczennica rozumie potrzebę poszanowania tradycji i zwyczajów rodzinnych. Potrafi scharakteryzować kolejne pory roku. Obserwuje pogodę i prowadzi kalendarz pogody. Zna repertuar zachowań chroniących przyrodę. Potrafi zaznaczyć na osi liczbowej podawane liczby. Uczennica zapisuje liczby rzymskie w zakresie XII. Układa działanie zgodne z treścią zadania. Radzi sobie w sytuacjach życiowych, których pomyślne zakończenie wymaga dodawania i odejmowania. Porównuje liczby, stosując znaki >, <, = , ustala ciągi rosnące i malejące. Układa i rozwiązuje proste zadania z treścią o kupowaniu i płaceniu. Uczennica mierzy długości, szerokość i wysokość przedmiotów, posługując się linijką. Wykonuje śpiewanki i rymowanki tematyczne. Przedstawia za pomocą środków plastycznych zdarzenia i zjawiska z otaczającej rzeczywistości. Wie, jak bezpiecznie poruszać się po drogach pieszo i rowerem. Wykonuje prace techniczne zgodnie z planem na podstawie rysunków poglądowych. Uczennica posługuje się komputerem w zakresie uruchamiania programu. Obsługuje edytor graficzny i edytor tekstowy. W stopniu bardzo dobrym opanowała umiejętności z zakresu zajęć wychowania fizycznego. Bierze udział w grach i zabawach ruchowych. Przestrzega zasad bezpieczeństwa podczas zajęć. Wiadomości z języka angielskiego opanowała w stopniu: ……………………….….. Religia: ………………………………...
………………………………………………………………….
(Podpis wychowawcy)
Imię i nazwisko …….klasa 2
Ocena śródroczna
Zachowanie Uczennica samodzielnie wyciąga wnioski z własnych doświadczeń. Kontroluje własne emocje. Zwykle jest skoncentrowana na wykonywanych czynnościach. Jest przygotowana do zajęć i chętnie podejmuje działania. Często zgłasza się do odpowiedzi. Uczennica pracuje w umiarkowanym tempie, zwracając uwagę ...