Dodaj publikację
Autor
Patrycja Kwiatkowska
Data publikacji
2017-05-23
Średnia ocena
5,00
Pobrań
22

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego.
 Pobierz (doc, 85,0 KB)

Komentarze

anetchabros@vp.pl, 2017-09-17, ocena:

BARDZO DZIĘKUJĘ :*

Podgląd treści


Plan rozwoju zawodowego

Mgr Patrycji Kwiatkowskiej-
nauczyciela Szkoły Podstawowej Nr 5
im. Majora H. Sucharskiego w Bytowie,
ul. Młyńska 11,
w związku z ubieganiem się o stopień
zawodowy nauczyciela dyplomowanego.

Od 01.09.2014- 31.05.2017

§8 ust. 2 pkt. 1

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.

|Zadania |Formy realizacji |Termin |Efekty |
|1. Doskonalenie własnego warsztatu pracy |Samodzielne poszukiwanie pomocy naukowych i wydawniczych z zakresu terapii |Według potrzeb |Ewaluacja własnych działań, doskonalenie warsztatu |
| |logopedycznej oraz nauczania j. niemieckiego. | |pracy, podnoszenie poziomu i efektywności nauczania, |
| |Dobór odpowiednich metod: | |poszukiwanie nowatorskich metod oraz wprowadzanie ich w |
| |- w nauczaniu j. niemieckiego | |proces nauczania. |
| |- terapii logopedycznej | | |
|2. Zagospodarowanie gabinetu logopedycznego |Pozyskiwanie dodatkowych środków, pomocy naukowych i dydaktycznych na: |Na bieżąco |Pozyskanie nowych publikacji, materiałów dydaktycznych. |
| |- doposażenie gabinetu logopedycznego | | |
| |- na organizację konkursów oraz zakup nagród konkursowych. | | |
|3. Udział w formach doskonalenia zawodowego |Podnoszenie kwalifikacji i umiejętności zawodowych: |Okres stażu |Podniesienie kwalifikacji, bogacenie warsztatu pracy. |
| |-Aktywny udział w różnych formach wewnętrznego i zewnętrznego doskonalenia | | |
| |zawodowego (rady szkoleniowe, szkolenia, warsztaty, kursy) | | |
|4. Działania na rzecz zwiększenia aktywności |- Stosowanie różnorodnych metod aktywizujących w pracy z uczniami; |Na bieżąco |Podniesienie efektywności nauczania, rozwijanie |
|uczniów oraz motywowanie i wspieranie uczniów |- Dążenie do eliminowania wad i zaburzeń mowy u dzieci objętych terapią | |umiejętności uczniów, podwyższenie jakości pracy szkoły,|
|w rozwoju |logopedyczną; | |aktywizacja uczniów, rozbudzanie ciekawości, |
| |- Rozbudzanie ciekawości językowej, realioznawczej i kulturoznawczej u | |eliminowanie wad, zaburzeń, bogacenie słownictwa |
| |uczniów uczących się j. niemieckiego. | |czynnego i biernego, zachęcanie do czytania i mówienia |
| |- Organizacja konkursów, imprez tematycznych, prezentacji, występów poprzez | |poprawną polszczyzną. |
| |zainteresowanie ich i aktywne włączanie do działania na rzecz szkoły. | | |
| | | | |

§8 ust. 2 pkt. 2

Wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej.

|Zadania |Formy realizacji |Termin |Efekty |
|1.Wykorzystanie komputera do tworzenia pomocy dydaktycznych|Opracowywanie programów, kartkówek, konkursów, konspektów lekcyjnych,| |Urozmaicanie zajęć poprzez wzbogacenie o nowe |
|oraz dokumentacji logopedycznej. |pomocy dydaktycznych, gazetek, ankiet, dokumentacji logopedycznej, |Na bieżąco |materiały dydaktyczne, dokumentację oraz |
| |dokumentacji awansu zawodowego. | |poszukiwanie innowacji informatycznych. |
|2. Współuczestniczenie w tworzeniu szkolnej strony www |Zamieszczanie artykułów, informacji o konkursach, spotkaniach, |Na bieżąco |Ilustrowanie życia szkoły poprzez promocję i |
| |wydarzeniach dotyczących działań z zakresu j. niemieckiego mi | |współuczestniczenie w życiu szkoły. Dzielenie się |
| |logopedii. | |sukcesami, spostrzeżeniami, wiedzą. |
|3. Wykorzystywanie komputera na zajęciach języka |Prezentacje multimedialne | |Nauka poruszania się po niemieckich stronach |
|niemieckiego. |Internet w procesie nauczania |Według potrzeb |internetowych, aktywizacja ucznia, poznawanie |
| | | |języka. |
| | | | |
| | | |Urozmaicanie ...