Dodaj publikację
Autor
Michał Kędzierski
Data publikacji
2017-05-29
Średnia ocena
5,00
Pobrań
234

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Sprawozdanie z planu rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanego - nauczyciel matematyki, techniki, informatyki.
 Pobierz (doc, 101,5 KB)

Podgląd treści


PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W POKOJU

SPRAWOZDANIE Z PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

1. Imię i nazwisko nauczyciela: Michał Kędzierski
2. Nauczane przedmioty: matematyka, zajęcia techniczne, informatyka
3. Okres stażu: 01.09.2011 – 31.05.2014

Pokój, 30.06.2014

§ 8.2 pkt 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły

|lp |Zadania |Formy realizacji zadań |Zrealizowane zadania |
|1 |Poszerzenie wiedzy i umiejętności |( udział w procesie wewnątrz szkolnego dokształcania |W ramach wewnątrz szkolnego doskonalenia nauczycieli wziąłem udział w następujących formach szkoleń: |
| | |nauczycieli | |
| | | |● Prowadzenie dokumentacji szkolnej – szkolenie online – 2h |
| | | |● Analiza wyników sprawdzianu B. Bułka – 3h |
| | |( udział w kursach i szkoleniach organizowanych przez |● Efektywna ewaluacja – 3h |
| | |instytucje zewnętrzne |● Ocenianie kształtujące – 3,5h |
| | | |● Zapoznanie z Rozporządzeniem MEN w sprawie pomocy psychologiczno – pedagogicznej – 2h |
| | | |● Planowanie i monitorowanie podstawy programowej – A. Gawdyn – 4h |
| | | |● szkolenie dotyczące organizacji pomocy psychologiczno –pedagogicznej i prowadzenia dokumentacji – K. |
| | | |Gawryś |
| | | |● szkolenie pt. „Inspirowanie nauczycieli do opracowania i wdrażania innowacji” |
| | | | |
| | | |Kursy i szkolenia organizowane przez instytucje zewnętrzne: |
| | | | |
| | | |● Programowalne klocki Lego WeDo – warsztaty – 8h |
| | | |● Kreatywne lekcje – metody aktywizujące w procesie dydaktycznym – warsztaty – 10h |
| | | |● Wychowanie komunikacyjne – szkolenie na egzaminatora na kartę rowerową |
| | | |● kurs przygotowawczy do uzyskania certyfikatu e-Teacher – 24h |
| | | |● Uzyskanie międzynarodowego certyfikatu e-Teacher |
| | | |● udzielanie I pomocy przedmedycznej – szkolenie – 6h |
| | | |● Technologie ICT w podnoszeniu kompetencji ucznia – szkolenie – 16h |
| | | |● Matematyka Trzy-Cztery! O kluczowych zmianach w klasach 3 i 4 oraz o strategiach liczenia – warsztaty |
| | | |– 2h |
| | | |● Popchnąć do myślenia! Jak pracować z uczniami o różnych uzdolnieniach matematycznych? – warsztaty – 2h|
| | | |● Myślę więc gram. Gram, więc myślę – warsztaty matematyczne – 2h |
| | | |● „Bezpieczeństwo w szkole poprzez edukację prawną” – konferencja prowadzona przez sędzię Annę Marię |
| | | |Wesołowską |
| | | |● Znaczenie wczesnej diagnozy predyspozycji uczniów w procesie edukacyjnym – warsztaty – 6h |
| | | |● Webinarium – Tworzenie animacji w programie Pivot – 0,5h |
| | | |● e-Twinning- współpraca międzynarodowa szkół – 4h |
|2 |Badanie poziomu i przyrostu wiedzy uczniów |( przeprowadzanie testów wiedzy i umiejętności uczniów |Przeprowadzono następujące badania wiedzy i umiejętności uczniów: |
| | |( przeprowadzanie próbnych sprawdzianów kompetencji |● „Sesja z plusem” – w ramach programu „Lepsza Szkoła” Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego (w każdej |
| | |uczniów klas szóstych analiza wyników |klasie w ciągu roku przeprowadzano trzy testy) 2011 - 2014 |
| | | |● dwukrotne (na rozpoczęcie i zakończenie) badania diagnostyczne w ramach programu Fascynujący Świat |
| | | |Nauki i Technologii – 2013/14 |
| | | |● badanie umiejętności matematycznych uczniów kl. V DUMa maj 2014 |
| | | |● test sprawdzający umiejętność wykorzystywania wiedzy w praktyce w kl. V – maj 2012 |
| | | | |
| | | |Przeprowadzano także sprawdziany próbne przygotowujące uczniów klas szóstych do sprawdzianu kompetencji.|
| | | |Analizy ...