Dodaj publikację
Autor
Anna Gątkowska
Data publikacji
2017-05-31
Średnia ocena
0,00
Pobrań
96

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego na nauczyciela dyplomowanego nauczyciela wspomagającego w klasie integracyjnej.
 Pobierz (pdf, 74,8 KB)

Podgląd treści

PROJEKT PLANU

ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

ubiegającego się o stopień zawodowy nauczyciela dyplomowanego

mgr Anny Gątkowskiej

nauczyciela wspomagającego w Szkole Podstawowej Nr 10

im. Mikołaja Reja w Piotrkowie Trybunalskim

Czas trwania stażu : 01. 09. 2014 r. – 31.05.2017 r.

Plan rozwoju zawodowego uwzględnia wymagania stawiane w Rozporządzeniu MENiS z dnia

1 marca 2013 roku w sprawie uzyskiwania stopnia awansu zawodowego przez nauczycieli.










CZYNNOŚCI ORGANIZACYJNE

LP.

DZIAŁANIA I ZADANIA

FORMY / METODY REALIZACJI

TERMIN

REALIZACJI

DOWODY

REALIZACJI

• Wstępna analiza i ocena własnych

1

Poznanie procedury awansu zawodowego
i przygotowanie planu rozwoju.

umiejętności,

• Zapoznanie się z aktualnymi przepisami
prawa oświatowego dotyczącymi awansu
zawodowego,

• Złożenie wniosku o rozpoczęcie Stażu,
• Sporządzenie planu rozwoju zawodowego,
• Śledzenia zmian w prawie oświatowym.
• Systematyczne gromadzenie dokumentacji

Dokumentowanie realizacji planu rozwoju
zawodowego.

potwierdzającej realizację przyjętych w planie
rozwoju zadań.

Cały okres

stażu


2

3

1-14 września

2014 r.

Zapis w

dokumentacji

prowadzenia stażu

Cała dokumentacja
zebrana podczas

stażu

Zapis w

czerwiec 2017r.

dokumentacji

prowadzenia stażu

• Opracowanie sprawozdania z realizacji

zatwierdzonego planu rozwoju - dokonanie
czynności ewaluacyjnych swojej pracy.

Przygotowanie sprawozdania z realizacji
planu rozwoju zawodowego.









§ 8 ust.2 pkt.1

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań
mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły (…).

LP.

DZIAŁANIA I ZADANIA

FORMY / METODY REALIZACJI

TERMIN

REALIZACJI

DOWODY

REALIZACJI

1

Podnoszenie kwalifikacji zawodowych.

2

Organizowanie i współorganizowanie
imprez, uroczystości klasowych
i szkolnych.

• Ukończenie studiów podyplomowych na

kierunku „Logopedia”,




• Udział w formach kształcenia i doskonalenia

zawodowego (szkolenia wewnątrzszkolne
i pozaszkolne) wg potrzeb szkoły.

• Współorganizowanie uroczystości szkolnej

Ślubowania klas pierwszych,

• Współorganizowanie uroczystości klasowych:
Wigilii, Dzień Babci i Dziadka, Dzień Matki,
Dzień Dziecka,

• Sporządzenie arkusza diagnostycznego,
• Opracowanie diagnozy potrzeb i oceny

3

Samodzielne rozwijanie umiejętności
zawodowych, doskonalenie własnego
warsztatu i metod pracy pedagogicznej,
pogłębianie wiedzy i umiejętności z zakresu
oligofrenopedagogiki.

możliwości uczniów,

• Opracowanie Indywidualnych Programów

Edukacyjno – Terapeutycznych,

• Opracowanie Planu Działań Wspierających,
• Stosowanie zróżnicowanych metod nauczania
min.: Metody dobrego startu, Metody Ruchu
Rozwijającego, Metody behawioralnej,
• Gromadzenie i aktualizacja materiałów

i pomocy dydaktycznych,



2014 r. – 2015 r.



Cały okres

stażu

Dyplom
ukończenia
studiów
podyplomowych

Zaświadczenia
o ukończeniu
kursów,
Poświadczenie
Dyrektora o
udziale w
szkoleniach

Cały okres

stażu

Zapis w

dokumentacji

prowadzenia stażu

IX każdego roku

szkolnego

IX każdego roku

szkolnego


Cały okres stażu

Arkusze
diagnostyczne,
Programy zajęć
edukacyjno –
terapeutycznych,
Plan działań
wspierających,
Wykaz metod
nauczania,


Programy zajęć

grupowych,


Zeszyty
obserwacji.

Cały okres stażu

Zapis w

Cały okres stażu

dokumentacji

prowadzenia stażu

Zapis w

Cały okres stażu

dokumentacji

prowadzenia stażu ...