Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PROJEKT PLANU
ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
ubiegającego się o stopień zawodowy nauczyciela dyplomowanego
mgr Anny Gątkowskiej
nauczyciela wspomagającego w Szkole Podstawowej Nr 10
im. Mikołaja Reja w Piotrkowie Trybunalskim
Czas trwania stażu : 01. 09. 2014 r. – 31.05.2017 r.
Plan rozwoju zawodowego uwzględnia wymagania stawiane w Rozporządzeniu MENiS z dnia
1 marca 2013 roku w sprawie uzyskiwania stopnia awansu zawodowego przez nauczycieli.
CZYNNOŚCI ORGANIZACYJNE
LP.
DZIAŁANIA I ZADANIA
FORMY / METODY REALIZACJI
TERMIN
REALIZACJI
DOWODY
REALIZACJI
• Wstępna analiza i ocena własnych
1
Poznanie procedury awansu zawodowego
i przygotowanie planu rozwoju.
umiejętności,
• Zapoznanie się z aktualnymi przepisami
prawa oświatowego dotyczącymi awansu
zawodowego,
• Złożenie wniosku o rozpoczęcie Stażu,
• Sporządzenie planu rozwoju zawodowego,
• Śledzenia zmian w prawie oświatowym.
• Systematyczne gromadzenie dokumentacji
Dokumentowanie realizacji planu rozwoju
zawodowego.
potwierdzającej realizację przyjętych w planie
rozwoju zadań.
Cały okres
stażu
2
3
1-14 września
2014 r.
Zapis w
dokumentacji
prowadzenia stażu
Cała dokumentacja
zebrana podczas
stażu
Zapis w
czerwiec 2017r.
dokumentacji
prowadzenia stażu
• Opracowanie sprawozdania z realizacji
zatwierdzonego planu rozwoju - dokonanie
czynności ewaluacyjnych swojej pracy.
Przygotowanie sprawozdania z realizacji
planu rozwoju zawodowego.
§ 8 ust.2 pkt.1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań
mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły (…).
LP.
DZIAŁANIA I ZADANIA
FORMY / METODY REALIZACJI
TERMIN
REALIZACJI
DOWODY
REALIZACJI
1
Podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
2
Organizowanie i współorganizowanie
imprez, uroczystości klasowych
i szkolnych.
• Ukończenie studiów podyplomowych na
kierunku „Logopedia”,
• Udział w formach kształcenia i doskonalenia
zawodowego (szkolenia wewnątrzszkolne
i pozaszkolne) wg potrzeb szkoły.
• Współorganizowanie uroczystości szkolnej
Ślubowania klas pierwszych,
• Współorganizowanie uroczystości klasowych:
Wigilii, Dzień Babci i Dziadka, Dzień Matki,
Dzień Dziecka,
• Sporządzenie arkusza diagnostycznego,
• Opracowanie diagnozy potrzeb i oceny
3
Samodzielne rozwijanie umiejętności
zawodowych, doskonalenie własnego
warsztatu i metod pracy pedagogicznej,
pogłębianie wiedzy i umiejętności z zakresu
oligofrenopedagogiki.
możliwości uczniów,
• Opracowanie Indywidualnych Programów
Edukacyjno – Terapeutycznych,
• Opracowanie Planu Działań Wspierających,
• Stosowanie zróżnicowanych metod nauczania
min.: Metody dobrego startu, Metody Ruchu
Rozwijającego, Metody behawioralnej,
• Gromadzenie i aktualizacja materiałów
i pomocy dydaktycznych,
2014 r. – 2015 r.
Cały okres
stażu
Dyplom
ukończenia
studiów
podyplomowych
Zaświadczenia
o ukończeniu
kursów,
Poświadczenie
Dyrektora o
udziale w
szkoleniach
Cały okres
stażu
Zapis w
dokumentacji
prowadzenia stażu
IX każdego roku
szkolnego
IX każdego roku
szkolnego
Cały okres stażu
Arkusze
diagnostyczne,
Programy zajęć
edukacyjno –
terapeutycznych,
Plan działań
wspierających,
Wykaz metod
nauczania,
Programy zajęć
grupowych,
Zeszyty
obserwacji.
Cały okres stażu
Zapis w
Cały okres stażu
dokumentacji
prowadzenia stażu
Zapis w
Cały okres stażu
dokumentacji
prowadzenia stażu ...