Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Data zajęć:
Klasa:
|Scenariusz ZAJĘĆ: język angielski
Nauczyciel prowadzący:
Temat: At the library. W bibliotece.
| |
|CELE LEKCJI: |Uczeń: |
| |- uczeń poprawnie opisuje ilustrację do dialogu; |
| |- zna oraz poprawnie wymawia poznane zwroty ; |
| |- układa wypowiedzi, tworząc dialog; |
| |- uzupełnia luki w wypowiedziach; |
| |- trafnie dobiera usłyszane wypowiedzi do odpowiedzi. |
|METODY: |- praca z całą klasą, |
| |- praca w parach. |
|ŚRODKI |- karta pracy ucznia: materiały własne ( krzyżówka, uzupełnianie luk) |
|DYDAKTYCZNE: |- podręcznik Interface 2, str. 38 |
| |- płyta CD; |
| |- słowniki, |
|PRZEBIEG LEKCJI: |1. Czynności porządkowe. Powitanie. |
| |2. Rozgrzewka językowa: krzyżówka: ( karta pracy ucznia zad. 1 ). |
| |3. Zapisanie tematu lekcji i daty na tablicy. |
| |4. Omówienie ilustracji. |
| |Q.1: Who can you see in the picture? |
| |Q.2: Who is she talking to? |
| |Q.3: Where are they? |
| |Q.4: What are they doing? |
| |5. LISTENING. ( zad. 3 str. 38 ). Wyjaśnienie kluczowych zwrotów: |
| |look for, find out, a password, use a computer, need … |
| |Uzupełnianie brakujących informacji na podstawie nagrania. Sprawdzenie poprawności wykonania zadania. |
| |6. ROLE – PLAY. Odgrywanie dialogu. ( zad. 4 str. 38 ). |
| |7. Układanie wypowiedzi w odpowiedniej kolejności. ( zad. 5 str. 38 ). |
| |8. Dopasowywanie usłyszanych wypowiedzi do odpowiedzi. ( zad. 6 str. 38 ) |
| |9. Posumowanie. ( zad. 3 – karta pracy ucznia ) |
| | |
|UWAGI: |Dwie karty pracy ucznia: wersja standardowa oraz wersja dostosowana. |
| |2. Zadanie uzupełniające - Workbook |
| |
|1 |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|2 |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|3 |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|4 |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|5 |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|6 |
| |
|7 |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|KARTA PRACY UCZNIA |
|WARM-UP |
|1.PÓŁKA 2. KOMIKS 3. KSIĄŻKI |
|4. CZYTAĆ 5. GAZETA 6. BIBLIOTEKARZ |
|7. OPOWIADANIE |
| |
| |
| |
|2. VOCABULARY: |
|look for |
| |
|find out |
| |
| |
|a password |
| |
|need |
| |
| |
|use a computer |
| |
|in space |
| |
| |
|history |
| |
|at the library |
| |
| |
|librarian |
| |
|newspaper |
| |
| |
|art and design |
| |
|I don’t remember… |
| |
| |
| |
|3. Diagnoza. Uzupełnij luki w zdaniach. |
| |
|[Chciałabym] _____________________ to find out about Pablo Picasso. |
|[Jest kilka książek] ________________________in the history section. |
|[Czy mogę Ci pomóc?] _________________________________ |
|[Czy on potrzebuje] _____________________a password? |
|[On chciałby] _________________to read a book about famous painter. |
|She would like to [dowiedzieć się] ___________________about the first dog in space. |
|I don’t remember [mojego hasła] ______________________ |
|[Czy wy szukacie] _______________________ information for your English homework? |
|[Potrzebujemy] __________________some information for our history project. |
|[Ona szuka] ______________________information for her art project. |
| |
|1 |
| |
|H |
| |
| |
|F |
| |
| |
| |
| |
| |
|2 |
|C |
| |
| |
| |
|C |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|3 |
| |
| |
| |
| |
|S |
| |
| |
| |
| |
| |
|4 |
| |
|E |
| |
| |
| |
| |
| |
|E |
| |
|S |
| |
| |
|P |
| |
|R |
|5 |
| |
| |
|I |
| |
| |
| |
| |
| |
|A |
| |
|6 |
| |
|7 |
| |
|T |
| |
|R |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|KARTA PRACY UCZNIA |
|WARM-UP |
|1.PÓŁKA 2. KOMIKS 3. KSIĄŻKI |
|4. CZYTAĆ 5. GAZETA 6. BIBLIOTEKARZ |
|7. OPOWIADANIE |
| |
| |
| |
|2. VOCABULARY: |
|look for |
| |
|find out |
| |
| |
|a password |
| |
|need |
| |
| |
|use a computer |
| |
|in space |
| |
| |
|history |
| |
|at the library |
| |
| |
|librarian |
| |
|newspaper |
| |
| |
|art and design |
| |
|I don ...