Dodaj publikację
Autor
Aneta Bielińska
Data publikacji
2017-06-11
Średnia ocena
0,00
Pobrań
56

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Raport z ewaluacji wewnętrznej.
 Pobierz (docx, 117,0 KB)

Podgląd treści

RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ROKU SZKOLNYM 2015/2016

Prowadzone są działania służące wyrównywaniu szans edukacyjnych.

Zespół Szkół Nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie

Opracował:

Zespół Nauczycieli Języków Obcych

Lider: Aneta Bielińska

Łuków, czerwiec 2016 r.

SPIS TREŚCI

Wstęp……………………………………………………………………………………..….…....3

Informacje podstawowe………………………………………...………………………………....3

1.1. Podstawa prawna……………………………………………………..………………...…...... 3

1.2. Harmonogram………………………………………………………..…………………...........3

1.3. Wymaganie………………………………………………………………………………..........6

1.4.Cele ewaluacji………………………………………………………………………...................6

1.5. Metody badawcze…………………………………………………..…………………………..6

Prezentacja wyników ewaluacji…………………………………………..………………………7

Analiza wywiadu indywidualnego z nauczycielami języków obcych …………….……….7

Analiza wywiadu kwestionariuszowego dla ucznia…...…………………………………....11

Analiza ankiet dla rodzica……......……………………………………………….…..……..19

Podsumowanie wyników ewaluacji wewnętrznej………………………………………………25

Wnioski i zalecenia…………………………………………………………………………...….26

Wnioski…………………………………………………………………………………..……26

Zalecenia………………………………………………………………………………….…..27

Załączniki…………………………………………………………………………………..…......28

5.1 Lista załączników……………………………………………………………………….…....28

5.2. Załączniki…………………………………………………………………………………...28

Wstęp

Prezentowany raport jest rezultatem ewaluacji wewnętrznej przeprowadzonej w Zespole Szkół Nr 3 im. Wł. St. Reymonta w Łukowie dotyczącej prowadzenia działań służących wyrównywaniu szans edukacyjnych. W trakcie ewaluacji zbierano informacje pochodzące z trzech źródeł: wywiadu indywidualnego przeprowadzonych wśród nauczycieli języków obcych, ankiet skierowanych do rodziców oraz wywiadu kwestionariuszowego dla uczniów naszej szkoły.

Na podstawie zebranych danych sporządzono poniższy raport, w którym przedstawiono wyniki badań oraz wnioski do dalszej bardziej efektywnej pracy, zmierzającej do podniesienia jakości pracy szkoły.

1. Informacje podstawowe

Podstawa prawna

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 10 maja 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz. U. z 2013 r. poz. 560); Ustawa z 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jedn.: Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 ze zm.).

Harmonogram ewaluacji

Zadania

Terminy

Osoby odpowiedzialne

I. Spotkanie Zespołu Nauczycieli Języków Obcych, dyskurs- wybór obszaru ewaluacji

27 VIII

Przewodniczący Zespołu Języków Obcych

II. Spotkanie Zespołu ewaluacyjnego:

Omówienie pracy zespołu ewaluacyjnego na rok szkolny 2015/2016, wstępna faza planowania ewaluacji obszaru II, Procesy zachodzące w szkole lub placówce, wymaganie 2.6 Prowadzone są działania służące wyrównywaniu szans edukacyjnych (opracowanie projektu ewaluacji: ustalenie pytań kluczowych, kryteriów, określenie narzędzi diagnostycznych i próby badawczej; wypracowanie ogólnego harmonogramu ewaluacji wewnętrznej )

przyjęcie planu wraz z ogólnym harmonogramem

28 VIII

31 VIII

Członkowie Zespołu Języków Obcych

III. Przygotowanie projektu ewaluacji:

przygotowanie założeń projektowych,

opracowanie szczegółowego harmonogramu działań ewaluacyjnych, zgodnie z założeniami projektowymi

18 IX

21 IX

Zespół ewaluacyjny

IV. Realizacja działań ewaluacyjnych:

zbieranie danych, prowadzenie badań, gromadzenie i porządkowanie danych

Zgodnie z harmonogramem projektowym ewaluacji wewnętrznej na rok szkolny 2015/2016

Realizatorzy poszczególnych badań ewaluacyjnych, lider zespołu ewaluacyjnego jako koordynator

Harmonogram projektowy ewaluacji wewnętrznej na rok szkolny 2015/2016

Zadania

Terminy

Osoby odpowiedzialne

1.Spotkanie ...