Dodaj publikację
Autor
Nina Nowak
Data publikacji
2017-06-25
Średnia ocena
0,00
Pobrań
41

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień zawodowy nauczyciela dyplomowanego - nauczyciel języka angielskiego.
 Pobierz (docx, 33,6 KB)

Podgląd treści

Nauczyciel mianowany

mgr Nina Nowak

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

UBIEGAJĄCEGO SIĘ

O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Nazwa placówki: Zespół Szkół nr 3 w Mąkolnie

Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy

Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2016 r.

Planowana data zakończenia stażu: 31.05. 2019 r.

(Zastrzega się możliwość modyfikacji PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO w trakcie trwania stażu)

Zagadnienia organizacyjne

Lp.

Zadania do wykonania

Formy realizacji

Termin

Uwagi/sposób dokumentacji

1.

Poznanie procedury awansu zawodowego nauczycieli.

Analiza przepisów dotyczących awansu zawodowego nauczycieli

(Karta Nauczyciela, Rozp. MEN z dn.1 marca 2013 r. , strony internetowe)

Opracowanie planu rozwoju zawodowego

VIII/IX 2016 r.

IX 2016 r.

Wniosek o rozpoczęcie stażu

Plan rozwoju zawodowego

2.

Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego.

Gromadzenie materiałów i dokumentów.

Cały okres stażu

Potwierdzenia, zaświadczenia, opracowane materialy.

3.

Przygotowanie projektu sprawozdania.

Autorefleksja, analiza, opis realizacji planu rozwoju zawodowego.

V 2019 r.

Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego .

ROZPORZĄDZENIEMINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 01. marca 2013 r.

Powinności nauczyciela mianowanego:

§ 8. 1. Nauczyciel mianowany ubiegający się o awans na stopień nauczyciela dyplomowanego w okresie odbywania stażu powinien w szczególności:

1) podejmować działania mające na celu doskonalenie warsztatu i metod pracy, w tym doskonalenie umiejętności stosowania technologii informacyjnej i komunikacyjnej,

2) realizować zadania służące podniesieniu jakości pracy szkoły,

3) pogłębiać wiedzę i umiejętności służące własnemu rozwojowi oraz podniesieniu jakości pracy szkoły, samodzielnie lub przez udział w różnych formach kształcenia ustawicznego – z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły, w której odbywa staż.

§ 8 ust. 2 pkt 1

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli, o których mowa w art. 9e ust. 1–3 Karty Nauczyciela – uzyskanie pozytywnych efektów w zakresie realizacji zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, w związku z zajmowanym stanowiskiem lub pełnioną funkcją

Lp.

Zadania do wykonania

Formy realizacji

Termin

Sposób dokumentowania

1.

Udział w pracach Rady Pedagogicznej, Zespołu Języków Obcych oraz Zespołu ds. Statutu.

- dzielenie się wiedzą podczas posiedzeń Rady Pedagogicznej, Zespołu Języków Obcych oraz Zespołu ds. Statutu

Cały okres stażu, wg harmonogramu

- zapisy w protokołach

2.

Poszerzanie wiedzy i umiejętności w procesie aktywnego udziału w wewnątrzszkolnym i zewnątrzszkolnym doskonaleniu.

- Udział w procesie wewnątrzszkolnego dokształcania nauczycieli

- Udział w kursach, konferencjach metodycznych, szkoleniach i warsztatach organizowanych przez ośrodki szkolenia nauczycieli, wydawnictwa językowe i inne instytucje

- Studia podyplomowe na kierunku „Edukacja przedszkolna ...