Dodaj publikację
Autor
Agata Sidor-Dzięcioł
Data publikacji
2017-10-24
Średnia ocena
0,00
Pobrań
38

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela dyplomowanego
 Pobierz (docx, 53,5 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O AWANS NA STOPIEŃ

NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

mgr Agata Sidor – Dzięcioł

nauczyciel wychowania przedszkolnego

w Szkole Podstawowej im. Dywizjonu 301

w Leszkowicach

 

Opracowała: Zatwierdzam do realizacji:

…………………………………….. ……………………………………

Podpis nauczyciela data i podpis dyrektora szkoły

Plan opracowany został na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 01 marca 2013 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. z 2013 r. poz. 393) – [dalej RMEN] oraz ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2014 r. poz. 191 z późń. zm.) – [dalej KN]

Imię i nazwisko nauczyciela: Agata Sidor-Dzięcioł

Nazwa szkoły: Nauczyciel mianowany w Szkole Podstawowej im. Dywizjonu 301 w Leszkowicach

Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy

Data rozpoczęcia stażu: 1.09.2015 r.

Data zakończenia stażu: 31.05.2018 r.

Cel podstawowy podejmowanego stażu:

Uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.

 

Zadania

Sposoby i formy realizacji

Termin realizacji

Oczekiwane efekty

Sposób dokumentowania

1

2

3

4

5

§ 8 ust. 2 pkt 1 RMEN

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli, o których mowa w art. 9e ust. 1-3 Karty Nauczyciela - uzyskanie pozytywnych efektów w zakresie realizacji zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, w związku z zajmowanym stanowiskiem lub pełnioną funkcją.

Zapoznanie się z procedurą awansu zawodowego.

Analiza przepisów prawa oświatowego: ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2014 r. poz. 191 z późń. zm.), rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 marca 2013 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli.

VIII/IX 2015 r.

 Znajomość przepisów dotyczących awansu zawodowego.

 

Poprawne sformułowanie: wniosku o rozpoczęcie stażu, planu rozwoju zawodowego 

Zapoznanie się z materiałami publikowanymi na stronach internetowych: MEN , portalu Eduseek itp.

Opracowanie planu rozwoju zawodowego zgodnie z potrzebami przedszkola. Dokumentowanie

IX. 2015

Prawidłowy przebieg stażu, zebranie potrzebnych dokumentów do postępowania kwalifikacyjnego.

 Plan rozwoju zawodowego.

Śledzenie i analizowanie zadań i potrzeb przedszkola i szkoły

Analiza dokumentacji: statutu, regulaminu, podstawy programowej, programów nauczania dla przedszkola, planu pracy przedszkola

IX. 2015

Właściwe wykorzystywanie przepisów w codziennej pracy.

Przygotowanie programu wychowawczego klasy. Organizowanie imprez klasowych.

Uwzględnienie potrzeb przedszkola w planie rozwoju zawodowego.

Uczestniczenie w pracach organów szkoły, współpraca z Radą Pedagogiczną

W okresie stażu

Aktywny udział w pracach organów szkoły i Rady Pedagogicznej.

Protokoły z ...