Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA
MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ
ZAWODOWY NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
termin stażu 1.09.2017 r. – 31.05.2020 r.
Nauczyciel: historii, historii i społeczeństwa, wiedzy o społeczeństwie,
WARSZAWA
1
Imię i nazwisko nauczyciela :
Miejsce zatrudnienia:
Nauczany przedmiot: historia, historia i społeczeństwo, wiedza o społeczeństwie i wychowanie
komunikacyjne
Posiadane kwalifikacje:
Data rozpoczęcia stażu: 1 września 2017 rok
Data zakończenia stażu: 31 maja 2020 rok
Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy
Cel:
- uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela
dyplomowanego
- aktywny udział w życiu szkoły
- doskonalenie jakości pracy dydaktycznej i opiekuńczo - wychowawczej
Podstawa prawna:
- Karta Nauczyciela z dnia 26 stycznia 1982 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 191)
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 1 marca 2013r. w sprawie uzyskiwania
stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (§ 8 ust. 2 pkt. 1 - 5).
2
1. Analiza procedury
awansu
zawodowego
2. Przeanalizowanie
zasad funkcjonowania
i organizacji szkoły
- analiza przepisów prawa oświatowego
dotyczących rozwoju zawodowego nauczycieli,
- opracowanie planu rozwoju zawodowego,
- analiza dokumentów: Statutu Szkoły,
Wewnątrzszkolnego Systemu Oceniania, Program
Profilaktyki, Planu Wychowawczego oraz
regulaminów obowiązujących w szkole,
- udział w różnych spotkaniach i konferencjach
metodycznych, kursach, warsztatach, seminariach,
- udział w szkoleniowych Radach Pedagogicznych,
- studiowanie i gromadzenie literatury pedagogicznej,
psychologicznej, metodycznej i dydaktycznej,
Termin
realizacji
wrzesień
2017 r.
Dowody
realizacji,
wniosek,
plan rozwoju,
notatki,
wrzesień
2017 r.,
okres stażu zaświadczenia,
dyplomy,
potwierdzenie
dyrektora,
notatki,
adresy stron
internetowych
Wymagania
§ 8 ust.2 p.1 Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na
skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły
Lp. Zadania
Formy realizacji
3. Poszerzenie wiedzy i
umiejętności w
procesie aktywnego
udziału
wewnątrzszkolnym i
zewnętrznym
doskonaleniu
zawodowym z
uwzględnieniem
potrzeb nauczyciela
i szkoły
4. Współpraca z
rodzicami
6. Prowadzenie
dokumentacji
szkolnej, klasowej
7. Praca w różnych
zespołach/komisjach
w szkole
8. Organizacja i
przygotowanie
uczniów do
konkursów
przedmiotowych
9. Praca z uczniem
posiadającym
zalecenia lub
orzeczenia z PPP
- angażowanie rodziców w życie klasy i szkoły,
- informowanie rodziców o bieżących postępach
ich dzieci,
- organizacja spotkań z rodzicami,
- prowadzenie dziennika lekcyjnego: papierowego
i elektronicznego,
- wypisywanie świadectw, innych dokumentów
uczniów,
na bieżąco
zdjęcia, notatki,
na bieżąco potwierdzenie
dyrektora,
- praca w zespole humanistycznym w szkole
podstawowej,
- praca w zespole humanistycznym w gimnazjum
(m.in. przeprowadzanie próbnych egzaminów
gimnazjalnych – sprawdzanie, analizowanie,
sporządzanie sprawozdań, wdrażanie wniosków),
- organizacja konkursów szkolnych, kuratoryjnych,
wojewódzkich i ogólnopolskich,
- prowadzenie zajęć dodatkowych – przygotowujących uczniów
do konkursów,
na bieżąco potwierdzenie
dyrektora,
okres stażu zaświadczenia ...