Dodaj publikację
Autor
Katarzyna Nuszkiewicz - Stopczyńska
Data publikacji
2018-02-27
Średnia ocena
5,00
Pobrań
39

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Szkolny konkurs z języka angielskiego dla uczniów klas 2 szkoły podstawowej pt. "Vocabulary Fun".
 Pobierz (pdf, 735,3 KB)

Komentarze

bozienka, 2018-03-15, ocena:

Fajny pomysł, może skorzystam z części.

Podgląd treści

Szkolny Konkurs z Języka Angielskiego
Dla Uczniów Klas 2 Szkoły Podstawowej

VOCABULARY FUN

I. Wybierz właściwy podpis pod obrazkiem

1.

a. strawberry

b. pear

c. apple

d. mushrooms

2.

a. reindeer

3.

a. ham

4.

a. ruler

5.

a. socks

b. bear

c. cat

d. hippo

b. chicken

c. sandwich

d. tomato

b. scissors

c. rubber

d. glue stick

b. dress

c. skirt

d. trousers

II. Napisz po angielsku co przedstawia obrazek

1.

.........................................................................

2.

..............................................................................

3.

...............................................................................

4.

.................................................................................

5.

6.

..............................................................................

................................................................................

7.

...................................................................................

8.

...................................................................................

9.

........................................................................................

10.

...........................................................................

III. W jakich pomieszczeniach w domu można znaleźć te przedmioty? Napisz po
angielsku nazwy tych pomieszczeń lub miejsc. Pod zadaniem podane są nazwy
miejsc w domu, które możesz wykorzystać w zadaniu. UWAGA: Dwie nazwy
nie pasują do żadnego obrazka.

1.

2.

3.

4.

5.

.................................................................................................

........................................................................................

.................................................................................................

.............................................................................................

...............................................................................................

HALL, BEDROOM, BATHROOM, LIVING ROOM, ATTIC, KITCHEN, GARDEN

IV. Zakreśl wyraz, który nie pasuje do pozostałych w danej linii

1.a) three

b) sixteen

c) blue

d) ten

2.a) sister

b) mother

c) grandma d) glasses

3.a) armchair

b) jump

c) climb d) walk

4.a) fish b) bird

c) doll d) tiger

5.a) sandwich b) chocolate

c) pear

d) scooter

V. Opisz wylosowane zwierzątko (dzieci losują pluszowe zwierzątka, następnie
opisują wylosowane zwierzątko uzupełniając poniższe zdania)

1. It's ....................................................................... (colour - kolor)

2. It's ........................................................................... (size - wielkość)

3. It's got ............................................................................

4. It hasn't got ....................................................................

5. It can ..............................................................................

6. It can't .............................................................................

7. It's a .............................................................................. (name - co to za
zwierzę?

VI. Wysłuchaj dwukrotnie nagrania i uzupełnij słowa piosenki

I've got a ................................... sister

A mum and a .......................................

But I haven't got a ................................

Oh, I am really ......................................

I've got .............................. grannies

And a ..........................................

But I haven't got a brother

Oh, I am really sad.

I've got an aunt and uncle

And a ............................................., too.

Oh, .................................. cousin!

Can I play with you?

cousin, big, two, hello, sad, granddad, dad, brother

(piosenka z podręcznika New English Adventure 2, wyd. Pearson, unit 2, str. 13 zad. 5, CD.1.30)