Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
bozienka, 2018-03-15, ocena:
Fajny pomysł, może skorzystam z części.
Szkolny Konkurs z Języka Angielskiego
Dla Uczniów Klas 2 Szkoły Podstawowej
VOCABULARY FUN
I. Wybierz właściwy podpis pod obrazkiem
1.
a. strawberry
b. pear
c. apple
d. mushrooms
2.
a. reindeer
3.
a. ham
4.
a. ruler
5.
a. socks
b. bear
c. cat
d. hippo
b. chicken
c. sandwich
d. tomato
b. scissors
c. rubber
d. glue stick
b. dress
c. skirt
d. trousers
II. Napisz po angielsku co przedstawia obrazek
1.
.........................................................................
2.
..............................................................................
3.
...............................................................................
4.
.................................................................................
5.
6.
..............................................................................
................................................................................
7.
...................................................................................
8.
...................................................................................
9.
........................................................................................
10.
...........................................................................
III. W jakich pomieszczeniach w domu można znaleźć te przedmioty? Napisz po
angielsku nazwy tych pomieszczeń lub miejsc. Pod zadaniem podane są nazwy
miejsc w domu, które możesz wykorzystać w zadaniu. UWAGA: Dwie nazwy
nie pasują do żadnego obrazka.
1.
2.
3.
4.
5.
.................................................................................................
........................................................................................
.................................................................................................
.............................................................................................
...............................................................................................
HALL, BEDROOM, BATHROOM, LIVING ROOM, ATTIC, KITCHEN, GARDEN
IV. Zakreśl wyraz, który nie pasuje do pozostałych w danej linii
1.a) three
b) sixteen
c) blue
d) ten
2.a) sister
b) mother
c) grandma d) glasses
3.a) armchair
b) jump
c) climb d) walk
4.a) fish b) bird
c) doll d) tiger
5.a) sandwich b) chocolate
c) pear
d) scooter
V. Opisz wylosowane zwierzątko (dzieci losują pluszowe zwierzątka, następnie
opisują wylosowane zwierzątko uzupełniając poniższe zdania)
1. It's ....................................................................... (colour - kolor)
2. It's ........................................................................... (size - wielkość)
3. It's got ............................................................................
4. It hasn't got ....................................................................
5. It can ..............................................................................
6. It can't .............................................................................
7. It's a .............................................................................. (name - co to za
zwierzę?
VI. Wysłuchaj dwukrotnie nagrania i uzupełnij słowa piosenki
I've got a ................................... sister
A mum and a .......................................
But I haven't got a ................................
Oh, I am really ......................................
I've got .............................. grannies
And a ..........................................
But I haven't got a brother
Oh, I am really sad.
I've got an aunt and uncle
And a ............................................., too.
Oh, .................................. cousin!
Can I play with you?
cousin, big, two, hello, sad, granddad, dad, brother
(piosenka z podręcznika New English Adventure 2, wyd. Pearson, unit 2, str. 13 zad. 5, CD.1.30)