Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
AGNIESZKA HACZKIEWICZ
GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W IŁOWEJ
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
Czas trwania stażu 01.09.2015 r. – 31.05.2018r.
Akty prawne:
ustawa – Karta Nauczyciela z dn.26.01.1982r.
rozporządzenie MEN w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego nauczycieli z dnia 01.03.2013r.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO PRZYGOTOWANY W ZWIĄZKU Z UBIEGANIEM SIĘ
O STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
na okres od 01.09.2015r. do 31.05.2018r.
(Zastrzega się możliwość modyfikacji PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO w trakcie trwania stażu.)
I. Podstawowe informacje dotyczące nauczyciela
Imię i nazwisko: Agnieszka Haczkiewicz
Miejsce pracy: Gimnazjum w Iłowej
Imię i nazwisko Dyrektora szkoły: mgr Jolanta Dąbrowska
Nauczany przedmiot: nauczyciel świetlicy
Posiadane kwalifikacje: studia wyższe (pedagogika)
II. Ukończone formy doskonalenia zawodowego:
1.Licencjackie studia wyższe na kierunku: pedagogika (Łódź 1997-2000)
2 Studia uzupełniające magisterskie na kierunku: zdrowie publiczne (Łódź 2000-2002)
3. Kursy: „Kierowanie klasą”, „Jak wspierać system uzdolnień w szkole”, „ Prawa człowieka – jak o nich uczyć ? ” , „ Komputer dla ucznia”, „ Trudności rozwojowe i wychowawcze ucznia z perspektywy systemowej. Praca z genogramem”
4. E – learning – kursy : „ Bezpieczeństwo w szkole” – 2009 i następnie „Bezpieczna szkoła” w 2010 roku, „Warsztaty jako nowa forma pomocy psychologiczno –pedagogicznej w szkole/ placówce oświatowej” w 2013 roku, oraz „Organizacja pracy świetlicy szkolnej” w 2014 roku ;
5. Szkolenia : „ Bezpieczeństwo i pierwsza pomoc według standardów ERC oraz ILCOR „ w 2012 roku, szkolenie z zakresu Niebieskiej Karty w roku 2012 , szkolenie dotyczące edukacji ekologicznej w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko w roku 2014 ;
6. Studia podyplomowe: Psychologiczne wspieranie rozwoju dzieci i młodzieży z trudnościami (Wrocław 2014-2015)
Założone cele opracowanego planu rozwoju zawodowego:
• podniesienie jakości pracy szkoły,
• podniesienie efektywności własnych działań dydaktyczno – wychowawczych,
• własny rozwój zawodowy i nabywanie nowych kompetencji,
• dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami,
• wspieranie rozwoju szkoły.
PLANOWANE DZIAŁANIA
LP.
ZADANIA
FORMY REALIZACJI
TERMINY
WYPRACOWANE DOKUMENTY/
OCZEKIWANE EFEKTY
ZADANIA OGRANIACYJNE
1.
Poznanie procedury awansu zawodowego.
- Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego w oparciu o ustawy, rozporządzenia, śledzenie stron internetowych dotyczących edukacji i oświaty.
- Opracowanie planu rozwoju zawodowego.
sierpień/
wrzesień
2015
- Znajomość procedury awansu zawodowego.
- Prawidłowo sformułowany wniosek o rozpoczęcie stażu.
- Plan rozwoju zawodowego.
2.
Wstępna ocena własnych umiejętności.
- Przegląd zgromadzonych dokumentów, podsumowanie dotychczasowej pracy, autorefleksja, określenie długości stażu.
sierpień/
wrzesień
2015
- Złożenie wniosku do dyrektora o rozpoczęcie stażu.
3.
Śledzenie i analizowanie zasad funkcjonowania i organizacji zadań szkoły.
- Systematyczne analizowanie dokumentacji szkolnej.
cały okres stażu
- Plan rozwoju zawodowego zintegrowany
z dokumentami szkoły.
4.
Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego.
- Gromadzenie dokumentów potwierdzających ...