Dodaj publikację
Autor
Katarzyna Tatarowicz
Data publikacji
2018-05-19
Średnia ocena
0,00
Pobrań
17

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju nauczyciela matematyki w liceum ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanego realizowany od 01.09.2015r.
 Pobierz (pdf, 431,2 KB)

Podgląd treści

Plan Rozwoju Zawodowego

…………………………………….

nauczyciela mianowanego w ………………………..

ubiegającego się o stopień awansu zawodowego

nauczyciela dyplomowanego

Data rozpoczęcia stażu: ……………….
Data ukończenia stażu: ………………..

1

§ 8. ust. 2. pkt. 1

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej

na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej

i podniesienie jakości pracy szkoły

ZADANIA

FORMY REALIZACJI

Poznanie procedury awansu
zawodowego i przygotowanie
planu rozwoju zawodowego

Dokumentowanie realizacji planu
rozwoju zawodowego

• analiza przepisów prawa oświatowego

• złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu


• opracowanie planu rozwoju zawodowego

• gromadzenie dokumentacji







• uzyskanie oceny dorobku zawodowego

2

TERMIN

VIII/IX 2015r.

IX 2015r.


IX 2015r.

okres stażu







VI 2018 r.

SPOSOBY

I DOWODY REALIZACJI

• znajomość przepisów

• poprawnie sformułowany wniosek
o rozpoczęcie stażu

• potwierdzony przez Dyrektora
szkoły Plan Rozwoju Zawodowego

• świadectwa
• dyplomy
• zaświadczenia
• scenariusze zajęć
• plany
• programy
• inne dokumenty

 ocena dorobku dokonana przez Dyrektora

szkoły

Opracowanie sprawozdania z
realizacji planu rozwoju
zawodowego

Doskonalenie swoich
umiejętności, poszerzanie wiedzy
w procesie aktywnego udziału w
wewnętrznym
i zewnętrznym doskonaleniu

Popularyzacja wiedzy z zakresu
nauczanego przedmiotu

Zaangażowanie w działania na
rzecz szkoły

 przygotowanie sprawozdania z realizacji

VI 2018r.

• sprawozdanie

zatwierdzonego Planu Rozwoju Zawodowego

 udział w szkoleniach, warsztatach, kursach

i konferencjach metodycznych

 udział w szkoleniach w ramach WDN

 studiowanie czasopism i literatury z zakresu

nauczania matematyki oraz psychologii


 doposażenie pracowni matematycznej w

pomoce dydaktyczne

 wzbogacanie form i metod pracy

dydaktyczno- wychowawczej poprzez
wykorzystywanie najnowszych metod pracy


• prowadzenie zajęć koła matematycznego


 organizacja i pomoc w organizacji szkolnych i

pozaszkolnych konkursów matematycznych

 przygotowywanie uczniów do konkursów i

innych prezentacji matematycznych

 udział w pracach zespołu przedmiotowego

nauczycieli matematyki

3

 potwierdzenia ukończenia


 potwierdzenie Dyrektora szkoły

 spis bibliograficzny, notatki własne


 wykaz pomocy dydaktycznych, o które

wzbogaciła się pracownia


 przykładowy scenariusz zajęć z

wykorzystaniem aktywnych metod nauczania

okres stażu



okres stażu


okres stażu


okres stażu

IX 2015-2018
VI 2015-2018

 dziennik zajęć koła matematycznego
 plan zajęć koła matematycznego

 przeprowadzenie konkursów i analiza ich

wyników


 adnotacja na stronie internetowej szkoły
 zaświadczenie o udziale lub dyplom


 plan pracy zespołu przedmiotowego
 sprawozdanie z pracy zespołu

przedmiotowego

 aktywny udział w pracach komisji i zespołów

działających na terenie szkoły: Komisji
Wychowawczej, Komisji ds. ewaluacji
wewnętrznej oraz komisjach egzaminacyjnych
i konkursowych


 protokołowanie zebrań Rady Pedagogicznej

oraz Komisji Wychowawczej


 aktywna współpraca z rodzicami


 współorganizacja imprez i uroczystości
szkolnych

okres stażu





okres stażu


okres stażu


okres stażu

 potwierdzenie w dokumentacji szkoły

(protokoły, potwierdzenie Dyrektora szkoły)



 protokoły posiedzeń zespołów
 potwierdzenie Dyrektora szkoły

 zapisy w dziennikach lekcyjnych
 dyplomy i podziękowania dla rodziców

 potwierdzenie Dyrektora szkoły
 dokumentacja fotograficzna oraz adnotacja

na stronie internetowej szkoły ...