Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
- koleżeństwa 84 % - dobrego zachowania 79 %
- aktywności 73% - odrabiania prac domowych 77 %
- nie używania wulgaryzmów 80 % - uczenia się 73 % - pomagania innym 76 % - wypełniania swoich obowiązków 76 % - dobrych wyników w nauce 70 % - szacunku dla innych 76 % - godnego reprezentowania szkoły 68 % - dbania o honor i tradycje szkoły 62 % - uczciwego postępowania 68 %
- pokojowego rozwiązywania konfliktów 69 % - kultury 80 % - pracy zespołowej 63 %
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 25 W CHORZOWIE2016/17Ewaluacja wewnętrzna„Kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych przez uczniów”
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 25 W CHORZOWIE
2016/17
Ewaluacja wewnętrzna
„Kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych przez uczniów”
Ewaluacja wewnętrzna „ Kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych przez uczniów” rok szkolny 2016/2017
Ewaluacja wewnętrzna miała na celu pozyskanie informacji na temat zachowania i przestrzegania norm społecznych wśród uczniów, które są gwarantem bezpieczeństwa w szkole oraz zebranie propozycji do planu działań mających na celu podniesienie poziomu przestrzegania norm społecznych wśród społeczności szkolnej.
Szczegółowy raport z przeprowadzonej ankiety nt. „ Kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych przez uczniów” wśród uczniów SP nr 25 w Chorzowie i ich rodziców oraz nauczycieli.
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród rodziców uczniów
Rodzice uczniów SP nr 25 w Chorzowie wypełnili 93 ankiety dotyczące „ Kształtowania postaw i respektowania norm społecznych przez uczniów”
1. Czy w szkole respektowane są normy społeczne wśród uczniów, nauczycieli i pozostałych pracowników szkoły? 82 % ankietowanych rodziców uczniów uważa, że w szkole respektowane są normy społeczne wśród uczniów, nauczycieli i pozostałych pracowników szkoły, 17 % nie wie. Natomiast 1 % sądzi, iż normy społeczne nie są respektowane.
2. Czy Państwa zdaniem uczniowie wiedzą, jakich zachowań się od nich oczekuje? 92 % rodziców uważa, że uczniowie wiedzą, jakich zachowań się od nich oczekuje, 7 % nie wie, a 1 % sądzi, że uczniowie nie wiedzą, jakich zachowań się od nich oczekuje.
3. W jaki sposób i kiedy uczniowie dowiadują się, jakich zachowań się od nich oczekuje? ( pytanie otwarte).
Rodzice uczniów naszej szkoły udzielili następujących odpowiedzi:
- w wyniku przeprowadzonych rozmów z nauczycielami, pedagogiem i rodzicami - na godzinie wychowawczej - na lekcjach podczas rozmowy z nauczycielem, w domu podczas rozmowy z rodzicami, w szkole lub w domu - od nauczycieli - przekaz ustny i pisemny, lekcje, zajęcia dodatkowe - na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych - rozmowa z pedagogiem - na bieżąco, upomnienie ustne - wydaje mi się, że dużo powinno wynosić się z domu; szkoła również zauważyłam, że dużo pracuje w tym temacie na zajęciach szkolnych - podczas rozmów na godzinie wychowawczej - podczas lekcji wychowawczych, akademii dotyczących ważnych wydarzeń, od nauczycieli korygujących złe zachowania podczas przerw - apel oraz rozmowa z ...