Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
|§ 8 ust. 2 pkt.1 |
|Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły |
|Zadania |Termin |Dowody realizacji |
|Ocena własnych umiejętności i możliwości, dotychczasowej pracy nauczyciela i wychowawcy. Analiza pracy|IX 2015 |Teczka osiągnięć zawodowych |
|zawodowej oraz zaplanowanie kolejnych działań w procesie kształcenia i wychowania z uwzględnieniem | | |
|specyfiki szkoły, jej potrzeb oraz potrzeb uczniów. | | |
|Poznanie procedury awansu zawodowego Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczącego awansu zawodowego|IX 2015 |Sformułowanie wniosku o rozpoczęcie stażu i sporządzenie planu rozwoju zawodowego |
|nauczycieli | | |
|Dokładna, wnikliwa analiza dokumentów i opracowań, które powstają w szkole: Statut Szkoły, Szkolny |Okres stażu |Dokumentacja szkolna |
|Program Wychowawczy oraz Szkolny Zestaw Programów Nauczania. | | |
|Aktywny udział w pracach zespołu przedmiotowego Dzielenie się wiedzą podczas posiedzeń zespołu |Okres stażu |Zapisy w protokołach zebrań zespołu przedmiotowego, scenariusze zajęć, zestawy zadań|
|przedmiotowego, lekcje koleżeńskie, wspólne opracowywanie testów kontrolnych, testów diagnozujących | | |
|poziom wiedzy uczniów. | | |
|Udział w formach doskonalenia adekwatnych do potrzeb nauczyciela i szkoły. Aktywny udział w kursach, |Okres stażu |Świadectwa ukończenia, dokumentacja z posiedzeń rad pedagogicznych, notatki |
|szkoleniach i warsztatach zorganizowanych w ramach WDN. Współpraca z pedagogiem. Uczestnictwo w | | |
|konferencjach przedmiotowych, szkoleniach i kursach, warsztatach dotyczących pracy dydaktycznej i | | |
|wychowawczej. | | |
|Stosowanie metod aktywizujących w pracy pedagogicznej: podczas zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych. |Okres stażu |Scenariusze zajęć |
|Wspomaganie ucznia zdolnego i mającego trudności w nauce: przygotowywanie uczniów do konkursów, |Okres stażu |Zestawy zadań, zgromadzone materiały |
|współpraca z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną. | | |
|Samodzielna lektura pedagogiczna i metodyczna: systematyczne studiowanie czasopism i książek |Okres stażu |Notatki własne |
|pedagogicznych | | |
|Współpraca z rodzicami. Poznanie sytuacji rodzinnej uczniów. Spotkanie z rodzicami w ramach zebrań |Okres stażu |Notatki własne |
|oraz indywidualne spotkania. | | |
| | | |
|Udział w pracach związanych z realizacją podstawowych funkcji szkoły i wynikających z nich zadań: |Okres stażu |sprawozdania |
|współtworzenie dokumentów wewnątrzszkolnych, planowanie, koordynacja, prowadzenie uroczystości | | |
|szkolnych, udział w pracach komisji szkolnych, pełnienie powierzonych funkcji, współudział w | | |
|organizowaniu na terenie szkoły konkursów matematycznych dla uczniów | | |
|Wprowadzenie danych do programu Hermes. |Okres stażu |potwierdzenie |
|Analiza wskaźnika EWD. |Okres stażu |wydruki |
|§ 8 ust.2 pkt.2 |
|Wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej |
|Zadania |Termin |Dowody realizacji |
|Stosowanie sieci Internet w życiu prywatnym i zawodowym. Wykorzystanie |Okres stażu |Opis i analiza realizowanych przedsięwzięć Pomoce dydaktyczne, scenariusze lekcji, testy |
|komputerowych programów edukacyjnych i Internetu na lekcjach i w życiu | | |
|codziennym | | |
|Organizacja warsztatu pracy przy użyciu technik komputerowych Wykorzystanie|Okres stażu |Zaświadczenia, pomoce dydaktyczne, scenariusze lekcji, testy, plan rozwoju zawodowego i |
|edytora tekstu do ...