Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Klaudia …. – klasa I
Uczennica mówi cicho ale wyraźnie. Jej wypowiedzi są krótkie i zwięzłe. Sporadycznie zabiera głos i wygłasza własne opinie. Ma ubogi zasób słownictwa. Czyta słabo- głoskami. Nie zawsze rozumie czytany tekst. Czasami myli lub zapomina litery. Ma trudności ze skupieniem uwagi. Potrafi podzielić wyraz na sylaby lecz nie potrafi go przegłoskować i złożyć w całość. Ma zaburzoną analizę i syntezę wzrokowo- słuchową. Jest leworęczna. Pisze nieczytelnie, niepoprawnie łączy litery w wyrazach. Przepisując wyrazy, zdania, teksty, popełnia liczne błędy. Nie radzi sobie z pisaniem z pamięci Nie mieści się w liniaturze. Rozpoznaje poznane liczby lecz ma problem z poprawnym zapisywaniem, odczytywaniem i porównywaniem liczb w poznanym zakresie. Wykonuje dodawanie i odejmowanie w zakresie 10 jedynie na palcach lub liczmanach. Ma trudności ze zrozumieniem zadań i z zapisaniem do nich działania. Oczekuje pomocy nauczyciela podczas wykonywania zadań. Popełnia błędy przy określaniu kierunków względem siebie i innych przedmiotów. Rozróżnia i nazywa poznane figury geometryczne. Posiada ogólną wiedzę o najbliższym otoczeniu. Prace plastyczno – techniczne wykonuje coraz bardziej starannie. Lubi zabawy ruchowe. Chętnie śpiewa poznane piosenki. Zeszyty i ćwiczenia prowadzi niestarannie. Prace domowe odrabia systematycznie. Klaudia stara się być koleżeńska i uczynna.
Wychowawca klasy :
Jolanta Luto