Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
SPRAWOZDANIE
Z REALIZACJI PLANU
ROZWOJU
ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
UBIEGAJĄCEGO SIĘ
O STOPIEŃ ZAWODOWY
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
Imię i nazwisko
nauczyciela odbywającego staż:
mgr
Nazwa szkoły:
Czas trwania stażu:
01.09.2015r. – 31.05.2018r.
czerwiec 2018 r.
CELE STAŻU:
poszerzenie zakresu wiedzy
doskonalenie własnych umiejętności zawodowych, służących własnemu rozwojowi oraz podniesieniu poziomu pracy szkoły
wzbogacenie i urozmaicenie własnego warsztatu pracy
uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego
ZADANIA ORGANIZACYJNE:
L.P.
ZADANIA
FORMY REALIZACJI
TERMIN
UWAGI
1.
Poznanie procedury awansu zawodowego
nauczycieli.
analiza przepisów dotyczących awansu zawodowego nauczycieli;
złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu;
opracowanie planu rozwoju zawodowego;
śledzenie aktów prawnych wnoszących poprawki do ustawy dotyczącej awansu zawodowego;
wrzesień 2015r.
cały okres stażu
wniosek o rozpoczęcie stażu;
PRZ
2.
Dokumentowanie realizacji planu rozwoju
zawodowego.
gromadzenie materiałów i dokumentów;
cały okres stażu
potwierdzenia,
zaświadczenia,
opracowane materiały
3.
Przygotowanie
projektu
sprawozdania.
autorefleksja, analiza, opis realizacji planu rozwoju
zawodowego;
maj 2018r.
sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego
4.
Złożenie wniosku po zakończeniu stażu o podjęcie postępowania kwalifikacyjnego.
prawidłowe wypełnienie wniosku;
czerwiec 2018r.
wniosek o podjęcie postępowania kwalifikacyjnego
Zadania wynikające z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 marca 2013 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli:
§8 ust. 2 pkt. 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.
LP
ZADANIA
FORMY REALIZACJI
TERMIN
DOWODY REALIZACJI WSKAZÓWKI, UWAGI
1.
Poszerzenie swojej wiedzy i umiejętności.
Uczestniczyłam w różnych formach doskonalenia zawodowego: kursach, konferencjach WDN, warsztatach szkoleniowych, e-konferencjach, spotkaniach zespołu przedmiotowego oraz zespołu nauczycieli klas IV-VI, konferencjach odpowiadających potrzebom nauczyciela i szkoły;
Brałam udział w szkoleniowych posiedzeniach Rady Pedagogicznej;
Aktywnie pracowałam w zespole samokształceniowym (utworzyłam biblioteczkę matematyczną);
Samodzielne studiowałam literaturę oraz aktualizowałam wiedzę z zakresu pedagogiki, psychologii, dydaktyki;
cały okres stażu
potwierdzenia;
podwyższenie jakości własnej pracy, a w konsekwencji wzrost jakości pracy szkoły
2.
Doskonalenie warsztatu i metod pracy pedagogicznej.
Brałam udział w szkoleniach dotyczących wprowadzenia nowych metod pracy nauczyciela matematyki:
7.10.2015 Więcej kreatywnego myślenia! Obiecujące efekty rocznej pracy z Matematyką z pomysłem- e-konferencja WSiP
18.02.2016 „Liczy się matematyka – dobre rozwiązanie w każdej sytuacji” – e-konferencja WSiP
31.03.2016 Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Różne style zdobywania wiedzy i zapamiętywania - e-konferencja WSiP
22.11.2016 „Warsztat pracy trenera. Skuteczne nauczanie” – szkolenie internetowe, Certyfikat AkademiaWebinaru
31.05.2017 „Od małego do dużego. Jak uczyć matematyki od klasy 4 do 8?” – szkolenie Nowa ...