Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
ARKUSZ OCENY UMIEJETNOŚCI CZYTANIA I PISANIA UCZNIA KL IV-VIII
UCZĘSZCZAJĄCEGO NA ZAJĘCIA KOREKCYJNO – KOMPENSACYJNE
Imię i nazwisko ucznia ………………………………………………………………………………………
klasa ………………………. Szkoła: ……………………………………………………………………………
Data badania: ………………….; ……………………….; ………………..; ……………………….
WYMOWA: prawidłowa, błędnie wymawia głoski: ……………………………………
LATERALIZACJA: prawostronna, lewostronna, nieustalona, skrzyżowana: O….., R…….. .
CZYTANIE:
- technika czytania (podkreśl): czyta tekst głoskami, sylabami, wyrazami, techniką mieszaną.
- rozumienie czytanego tekstu (podkreśl): nie rozumie, częściowo rozumie, rozumie.
- tempo (ilość przeczytanych wyrazów/ 1 min: ………………; …………………..; ……………..; ………………
- Ilość popełnionych błędów: ………………..; ……………; ……………; …………..
- rodzaj popełnianych błędów: przestawia litery, gubi litery, myli litery: …………………………………
PISANIE:
Poziom graficzny pisma(podkreśl): czytelne, mało czytelne, nieczytelne, zmienia kształt liter, wychodzi poza liniaturę,
Rodzaj błędów
Pisanie ze słuchu*
Pisanie z pamięci*
Przepisywanie *
RAZEM*
DATA BADANIA
Dwuznaki
Zmiękczenia
Ubezdźwięcznienia
Różnicowanie i-j
Pisownia ą, ę, om, em, on, en
Łączna, rozdzielna pisownia wyrazów
Wielka litera
Opuszczanie, dodawanie liter, sylab, wyrazów, drobnych elementów
Przestawianie kolejności liter,sylab,wyrazów
Mylenie liter z szeregu: a-o-e-u
Mylenie liter z szeregu: b-d-p-g
Mylenie liter z szeregu: m-n-w-u
Błędy ortograficzne: ó-u
Błędy ortograficzne:rz- ż
Błędy ortograficzne:ch -h
Wyrazy nieczytelne
Inne …………………………………………………………..
RAZEM*
inne …………………………………………………………………………………………….
*wpisujemy ilość popełnionych błędów