Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Zadania organizacyjne
Lp.
Zadania do realizacji
Formy i sposoby realizacji
Terminy realizacji
Planowane efekty
1.
Poznanie i rozpoczęcie procedury awansu zawodowego
- analiza prawa oświatowego w zakresie uzyskiwania stopni awansu zawodowego
- sporządzenie wniosku o rozpoczęcie stażu oraz projektu planu rozwoju zawodowego
IX 2017
- nabycie wiedzy na temat procedur awansu
- stworzenie planu rozwoju zawodowego
2.
Systematyczna ewaluacja własnych działań
- przeprowadzanie i analiza ankiet oceniających moją pracę wśród wychowanków
- wypełnianie arkusza samooceny
- ocena skuteczności działań
- dokonywanie korekt w mojej pracy
koniec każdego śródrocza
- pogłębienie umiejętności samooceny i formułowania wniosków do dalszej pracy
3.
Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego
- gromadzenie i archiwizowanie materiałów potwierdzających moje działania w celu dokonywania ich oceny z perspektywy czasu i nabywania nowych doświadczeń zawodowych
- napisanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego
cały okres stażu
II śródrocze
2020 r.
- przygotowanie dokumentów potwierdzających osiągnięcia
4.
Przygotowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego
- analiza i opis realizacji zadań ujętych w planie rozwoju zawodowego
VI 2020
- opracowanie sprawozdania
Wymaganie: Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły
(§ 8, ust. 2, pkt 1 Rozporządzenia MEN z dnia 1 marca 2013 r.)
Lp.
Zadania do realizacji
Formy i sposoby realizacji
Terminy realizacji
Planowane efekty
1.
Ciągłe poszerzanie wiedzy i umiejętności z zakresu wychowania
- udział w różnorodnych formach kształcenia i doskonalenia zawodowego, m.in.:
„Nastolatek z depresją w szkole”
„Coaching wychowawczy- wspieranie ucznia w procesie zmiany”
„Emisja głosu z kulturą żywego słowa”
inne stacjonarne i e-learningowe formy doskonalenia zawodowego dla wychowawców organizowane przez WODN
- samokształcenie w oparciu o dostępne poradniki metodyczne, czasopisma, m.in.: „Charaktery”, „Psychologia w szkole”, „Życie Szkoły”, „Wychowanie na co dzień”
cały okres stażu
- wyższe kwalifikacje zawodowe
- lepszy i bardziej rozbudowany warsztat pracy
- podniesienie jakości pracy szkoły
- poznanie i wdrożenie nowych metod pracy
- zbudowanie dobrych relacji z uczniami i rodzicami
2.
Organizowanie oraz współorganizowanie konkursów internackich, a także zachęcanie uczniów do udziału w konkursach szkolnych i pozaszkolnych
- opracowanie regulaminów konkursów internackich
- przeprowadzenie konkursów i ich ewaluacja:
„Konkurs ze znajomości regulaminu”, „Konkurs na świąteczną dekorację pokoju”, „Internacki konkurs wiedzy o savoir-vivre”
„Konkurs na najlepszą reklamę pokoju”
- mobilizowanie młodzieży do aktywności w zakresie udziału w konkursach szkolnych i pozaszkolnych
cały okres stażu
- promocja szkoły i internatu
- zmotywowanie uczniów do zaangażowania w internackie życie społeczne
- dbanie o wszechstronny rozwój wychowanków
3.
Zaangażowanie w realizację zadań
w zakresie zapewnienia wychowankom bezpieczeństwa i zdrowia na terenie internatu
- współdziałanie z Młodzieżową Radą Internatu ...