Dodaj publikację
Autor
Agnieszka Dąbrowska
Data publikacji
2019-03-30
Średnia ocena
0,00
Pobrań
229

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Wzór przykładowej opinii o uczniu dla celów przeprowadzenia badań w PPP oraz dla dalszego udzielania pomocy po określeniu problemów dziecka.
 Pobierz (docx, 11,2 KB)

Podgląd treści

……………….uczeń klasy 2

Zachowanie

……… to pogodny, miły i spokojny chłopiec. Najczęściej pamięta o odrabianiu prac domowych. Pracuje w wolnym tempie, wymaga częstej kontroli i pomocy ( często niechętny do nowych trudnych zadań) – czasami nie pracuje w kartach pracy zostawia do dokończenia w domu całe pytania.Stara się nawiązywać kontakty z rówieśnikami – jest lubiany przez dzieci z klasy drugiej Stara się zgodnie współpracować w zespole. Potrafi dokonać samooceny własnego postępowania. Rzadko bierze aktywny udział w lekcji – nie zgłasza się do odpowiedzi – proszony przez nauczyciela o odpowiedź często milczy, patrzy w ławkę – bawi się ołówkiem. Jest w dalszym ciągu nieśmiały.

Zajęcia edukacyjne

Wypowiada się nie zawsze chętnie prostymi zdaniami zbudowanymi prawidłowo. Czyta poprawnie wyrazami teksty przygotowane w domu. Potrzebna jest duża, liczba powtórzeń Nie chce czytać na forum klasy tekstów nowych. Nie zawsze rozumie przeczytany tekst, ale stara się go zrozumieć wracając do tekstu. Potrafi samodzielnie ułożyć i zapisać proste zdania, choć nie jest to dla niego łatwe, zapomina o stosowaniu zasad ortograficznych. Przy przepisywaniu, pisaniu z pamięci i ze słuchu popełnia dość dużo błędów. Zeszyty prowadzi nie zawsze starannie. Stara się dodawać i odejmować w zakresie 100 oraz mnożyć w zakresie 30, słabo radzi sobie z dzieleniem. Myśli logicznie, z pomocą nauczyciela umie rozwiązywać proste zadania tekstowe. Posiada ogólną wiedzę o środowisku przyrodniczym. Stara się estetycznie wykonywać prace plastyczno-techniczne. Nie zawsze aktywnie uczestniczy w zajęciach muzycznych, niezbyt szybko zapamiętuje treść i melodię piosenek, gra na instrumencie. Poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne. Chętnie bierze udział w grach i zabawach sportowych oraz rytmiczno-tanecznych. Pisze zdania i rysuje przy pomocy komputera.

Rodzice interesują się postępami dziecka w nauce.

Wychowawca