Dodaj publikację
Autor
Izabela Mielniczek
Data publikacji
2019-04-28
Średnia ocena
5,00
Pobrań
23

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Publikacja to plan rozwoju na stopień awansu na nauczyciela dyplomowanego. Plan rozwoju realizowany jest w szkole podstawowej przez nauczyciela języka angielskiego.
 Pobierz (docx, 44,7 KB)

Komentarze

iza2705, 2019-06-23, ocena:

:)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NA STOPIEŃ AWANSU NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Imię i nazwisko nauczyciela:

Nauczany przedmiot: język angielski

Szkoła:

Czas stażu: 01.09.2016 – 31.05.2019

Plan opracowany w oparciu o zalecenia i wymagania w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 grudnia 2004 roku w sprawie uzyskiwania stopnia awansu zawodowego przez nauczycieli

Czynności organizacyjne

L.P.

ZADANIE/ DZIAŁANIE

FORMY REALIZACJI ZADAŃ/DZIAŁAŃ

INF. O REALIZACJI ZADAŃ

INF. O EFEKTACH PROWADZENIA ZAJĘĆ

(zaświadczenia i materiały)

TERMIN REALIZACJI

1

Poznanie procedury awansu zawodowego na nauczyciela dyplomowanego

analiza przepisów prawa oświatowego dotycząca awansu zawodowego

analiza artykułów w czasopismach fachowych

śledzenie stron internetowych MEN

Znajomość procedur awansu zawodowego Złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu Opracowanie i przedłożenie dyrektorowi szkoły plan rozwoju zawodowego

IX.2016

2

Analiza zasad funkcjonowania i organizacji zadań szkoły

zapoznanie z dokumentami szkoły: program wychowawczy szkoły, statut, WSO

plan rozwoju zawodowego zintegrowany z dokumentacją szkoły

IX 2016

3

Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego

zbieranie informacji o realizacji zadań

gromadzenie dokumentów: świadectw, zaświadczeń, sprawozdań

Cały staż

4

Przygotowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju

analiza dokumentacji

autorefleksja

autoanaliza

opracowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju

sprawozdanie

Po zakończeniu stażu

Zadania wynikające z rozporządzenia

L.P.

ZADANIE/ DZIAŁANIE

FORMY REALIZACJI ZADAŃ/DZIAŁAŃ

SPOSÓB DOKUMENTACJI

TERMIN REALIZACJI

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły

Rozp. §8 ust 2 pkt. 1

1

Wprowadzenie nowych rozwiązań merytorycznych i metodycznych

na podstawie umiejętności zdobytych dzięki ukończonym form

doskonalenia zawodowego

udział w wewnątrzszkolnym dokształcania nauczycieli

udział w kursach i szkoleniach organizowanych przez instytucje pozaszkolne

udział w grantach LKO

udział w lekcjach otwartych prowadzonych przez innych nauczycieli

zaświadczenia

notatki z udziału w szkoleniu

W czasie stażu

2

Badanie poziomu i przyrostu wiedzy uczniów oraz opracowanie i wykorzystanie wniosków do podniesienia jakości pracy szkoły i doskonalenia własnej pracy

przeprowadzenie diagnoz i analiza wyników

realizacja wniosków do pracy

raporty

W czasie stażu

3

Realizacja działań dydaktycznych związanych z pracą w klasie integracyjnej

dostosowanie pracy do szczególnych potrzeb uczniów, realizacja działań, które pozwoliły doskonalić pracę własną i podnosić jakość pracy szkoły oraz przyniosły pozytywne efekty w pracy dydaktycznej, wychowawczej

notatki

W czasie stażu

4

Wprowadzenie nowych rozwiązań merytorycznych i metodycznych

na podstawie umiejętności zdobytych dzięki samokształceniu

studiowanie literatury fachowej, czytanie portali internetowych dla nauczycieli itp.

wymiana doświadczeń z koleżankami i poszukiwanie nowatorskich rozwiązań problemów

stosowanie w pracy różnych metod i form pracy

scenariusze, recenzje literatury, notatki

W czasie ...