Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego,
ubiegającego się o stopień nauczyciela mianowanego.
Imię i nazwisko nauczyciela: mgr Kinga Karcz-Pawlik
Placówka Oświatowa: …..............................
Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy
Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2016 rok
Data zakończenia stażu: 31.05.2019 rok
Dyrektor placówki oświatowej: ….............................
Umiejętność organizacji i doskonalenia warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji własnych działań,
a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian w tych działaniach.
§7 ust. 2 pkt.1
L.p Zadania do realizacji
1 Współpraca z opiekunem stażu.
Forma realizacji
1. Przygotowanie planu rozwoju zawodowego,
złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu.
Termin realizacji
wrzesień 2016 rok
Dowody realizacji
Plan rozwoju
zawodowego, wniosek
2. Omówienie zasad współpracy z opiekunem
stażu – zawarcie kontraktu, ustalenie terminów
spotkań.
wrzesień 2016 rok
kontrakt,
harmonogram spotkań
3. Przygotowanie sprawozdania z realizacji planu
rozwoju zawodowego.
maj 2019 rok
sprawozdanie
2
3
4
Obserwacja zajęć prowadzonych przez
opiekuna stażu
1. Hospitacje, omówienie ich wyników,
konsultacje, analizy.
według
harmonogramu
scenariusze zajęć
Samodzielne prowadzenie zajęć w obecności
opiekuna stażu, dyrektora lub innych
nauczycieli.
Poszerzenie wiedzy i umiejętności w procesie
aktywnego udziału w wewnątrzszkolnym i
zewnątrzszkolnym doskonaleniu.
1. Opracowanie scenariusza zajęć, konsultacja,
analiza.
według
harmonogramu
scenariusze zajęć
1. Udział w kursach, konferencjach
szkoleniowych, warsztatach metodycznych.
w okresie stażu
zaświadczenia, własne
notatki
2. Uczestniczenie w radach szkoleniowych.
w okresie stażu
potwierdzenie
5
Planowanie pracy dydaktycznej.
6
Tworzenie i doskonalenie własnego warsztatu
pracy.
3. Udział w pracach zespołu zadaniowo –
problemowego ( zespół nauczycieli edukacji
wczesnoszkolnej ).
1. Opracowanie indywidualnych programów
edukacyjno – terapeutycznych dla uczniów
posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia
specjalnego
obecności, własne
notatki
w okresie stażu
własne notatki
wrzesień 2016 rok
indywidualny
program edukacyjno –
terapeutyczny
2. Opracowanie programów rewalidacji
indywidualnej.
wrzesień 2016 rok
programy rewalidacji
indywidualnej
3. Opracowanie grupowego programu do zajęć
korekcyjno – kompensacyjnych.
wrzesień 2016 rok
1. Wzbogacenie osobistej bazy materiałów
dydaktycznych , tekstów, czasopism, łączy do
stron internetowych www z materiałami
dydaktycznymi.
w okresie stażu
program zajęć
korekcyjno -
kompensacyjnych
segregator z
materiałami, baza
łączy do stron
internetowych
2. Opracowanie i gromadzenie pomocy
dydaktycznych, zaczerpniętych z literatury
oświatowej.
w okresie stażu
pomoce dydaktyczne,
opracowane materiały
7
Prowadzenie dokumentacji szkolnej.
3. Opracowanie kart pracy na zajęcia lekcyjne,
rewalidacyjne, korekcyjno – kompensacyjne.
1. Prowadzenie dzienników pozalekcyjnych:
w okresie stażu
karty pracy
w okresie stażu
udokumentowanie
8
9
Analiza własnej pracy, określenie słabych i
mocnych stron własnej działalności.
Diagnozowanie osiągnięć edukacyjnych
uczniów, analiza, porównywanie i ocena
skuteczności podejmowanych działań.
(dzienniki indywidualnych zajęć
rewalidacyjnych, dziennik zajęć korekcyjno –
kompensacyjnych, dziennik pomocy
psychologiczno – pedagogicznej ), prowadzenie
akt osobowych oraz teczek uczniów ...