Dodaj publikację
Autor
Kinga Karcz-Pawlik
Data publikacji
2019-05-04
Średnia ocena
0,00
Pobrań
66

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego,ubiegającego się o stopień nauczyciela mianowanego.
 Pobierz (pdf, 131,2 KB)

Podgląd treści

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego,
ubiegającego się o stopień nauczyciela mianowanego.

Imię i nazwisko nauczyciela: mgr Kinga Karcz-Pawlik

Placówka Oświatowa: …..............................

Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy

Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2016 rok

Data zakończenia stażu: 31.05.2019 rok

Dyrektor placówki oświatowej: ….............................

Umiejętność organizacji i doskonalenia warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji własnych działań,

a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian w tych działaniach.

§7 ust. 2 pkt.1

L.p Zadania do realizacji
1 Współpraca z opiekunem stażu.

Forma realizacji
1. Przygotowanie planu rozwoju zawodowego,
złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu.

Termin realizacji
wrzesień 2016 rok

Dowody realizacji
Plan rozwoju
zawodowego, wniosek

2. Omówienie zasad współpracy z opiekunem
stażu – zawarcie kontraktu, ustalenie terminów
spotkań.

wrzesień 2016 rok

kontrakt,
harmonogram spotkań

3. Przygotowanie sprawozdania z realizacji planu
rozwoju zawodowego.

maj 2019 rok

sprawozdanie

2

3

4

Obserwacja zajęć prowadzonych przez
opiekuna stażu

1. Hospitacje, omówienie ich wyników,
konsultacje, analizy.

według
harmonogramu

scenariusze zajęć

Samodzielne prowadzenie zajęć w obecności
opiekuna stażu, dyrektora lub innych
nauczycieli.
Poszerzenie wiedzy i umiejętności w procesie
aktywnego udziału w wewnątrzszkolnym i
zewnątrzszkolnym doskonaleniu.

1. Opracowanie scenariusza zajęć, konsultacja,
analiza.

według
harmonogramu

scenariusze zajęć

1. Udział w kursach, konferencjach
szkoleniowych, warsztatach metodycznych.

w okresie stażu

zaświadczenia, własne
notatki

2. Uczestniczenie w radach szkoleniowych.

w okresie stażu

potwierdzenie

5

Planowanie pracy dydaktycznej.

6

Tworzenie i doskonalenie własnego warsztatu
pracy.

3. Udział w pracach zespołu zadaniowo –
problemowego ( zespół nauczycieli edukacji
wczesnoszkolnej ).
1. Opracowanie indywidualnych programów
edukacyjno – terapeutycznych dla uczniów
posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia
specjalnego

obecności, własne
notatki

w okresie stażu

własne notatki

wrzesień 2016 rok

indywidualny
program edukacyjno –
terapeutyczny

2. Opracowanie programów rewalidacji
indywidualnej.

wrzesień 2016 rok

programy rewalidacji
indywidualnej

3. Opracowanie grupowego programu do zajęć
korekcyjno – kompensacyjnych.

wrzesień 2016 rok

1. Wzbogacenie osobistej bazy materiałów
dydaktycznych , tekstów, czasopism, łączy do
stron internetowych www z materiałami
dydaktycznymi.

w okresie stażu

program zajęć
korekcyjno -
kompensacyjnych
segregator z
materiałami, baza
łączy do stron
internetowych

2. Opracowanie i gromadzenie pomocy
dydaktycznych, zaczerpniętych z literatury
oświatowej.

w okresie stażu

pomoce dydaktyczne,
opracowane materiały

7

Prowadzenie dokumentacji szkolnej.

3. Opracowanie kart pracy na zajęcia lekcyjne,
rewalidacyjne, korekcyjno – kompensacyjne.
1. Prowadzenie dzienników pozalekcyjnych:

w okresie stażu

karty pracy

w okresie stażu

udokumentowanie

8

9

Analiza własnej pracy, określenie słabych i
mocnych stron własnej działalności.

Diagnozowanie osiągnięć edukacyjnych
uczniów, analiza, porównywanie i ocena
skuteczności podejmowanych działań.

(dzienniki indywidualnych zajęć
rewalidacyjnych, dziennik zajęć korekcyjno –
kompensacyjnych, dziennik pomocy
psychologiczno – pedagogicznej ), prowadzenie
akt osobowych oraz teczek uczniów ...