Dodaj publikację
Autor
Joanna Sosnowska
Data publikacji
2019-05-05
Średnia ocena
0,00
Pobrań
28

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

"The spelling master" to pomysł na innowację o charakterze konkursu, którą można przeprowadzić w trakcie lekcji. Forma konkursu pozwala w efektywny sposób utrwalić poznane na lekcjach słownictwo oraz doskonalić umiejętność literowania.
 Pobierz (doc, 34,5 KB)

Podgląd treści


INNOWACJA PEDAGOGICZNA
Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Rok szkolny 2018/2019
1. Nazwa innowacji: „The spelling master- Mistrz literowania”
2. Autorzy i realizatorzy innowacji: Joanna Sosnowska
3. Klasy objęte innowacją: IVa, IVb, Va, Vb
4. Miejsce wdrażania innowacji: Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Sławsku
5. Czas realizacji: marzec- kwiecień
6. Cele innowacji:
✓ Podniesienie efektywności nauczania języka angielskiego,
✓ Rozbudzanie ciekawości językowej,
✓ Kształtowanie w uczniach dokładności i poprawności językowej,
✓ Rozwijanie przyjaznego stosunku do języka angielskiego,
✓ Pogłębienie znajomości słownictwa,
✓ Poszerzenie znajomości kultury krajów angielskiego obszaru językowego.

7. Formy realizacji innowacji:

- Klasowe konkursy z literowania w klasach czwartych i piątych mające wyłonić najlepszych uczniów w klasie.
- Wyłonienie The spelling Master na poziomie klasy 4 i klasy 5..

8. Zadania do realizacji:

• W pierwszym etapie konkursu biorą udział wszyscy czwarto i piątoklasiści.
Zadanie polega na zapisaniu przeliterowanych wyrazów i zdań.
• W drugim etapie uczestniczy 4 najlepszych uczniów z każdej klasy.
Zadanie polega na przeliterowaniu i przetłumaczeniu wyrazów podanych przez nauczyciela.
• W trzecim finałowym etapie 2 osoby z każdej klasy zmierzą się z reprezentantami równoległych klas.

9. Źródła informacji:

• Podręczniki szkolne
• Lista słówek.

10. Przewidywane rezultaty:

✓ Promocja języka angielskiego wśród dzieci,
✓ Zwiększenie motywacji do nauki,
✓ Przekonanie uczniów, że nauka języka angielskiego jest łatwa i przyjemna.