Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO,
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ AWANSU ZAWODOWEGO
NA NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
mgr Marta Myszkowska
nauczyciel wychowania przedszkolnego
w Przedszkolu Miejskim Nr 1 im. Wandy Szuman w Toruniu
Imię i nazwisko: mgr Marta Myszkowska
Placówka oświatowa: Przedszkole Miejskie Nr 1 im. Wandy Szuman w Toruniu
Posiadane kwalifikacje:
• Stopień awansu zawodowego - nauczyciel mianowany,
• Tytuł magistra pedagogiki wczesnoszkolnej – Uniwersytet Mikołaja Kopernika
w Toruniu
• Studia wyższe zawodowe licencjackie na kierunku pedagogika, specjalność: pedagogika wczesnoszkolna – Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2016 r.
Planowana data zakończenia stażu: 31.05.2019 r.
§8 ust. 2 pkt. 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej
na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej
i podniesienie jakości pracy szkoły
| | | |
|Lp. |ZADANIA |SPOSOBY REALIZACJI |
| | | |
|1. |Przeprowadzenie analizy własnej pracy. |Obserwacje zajęć przez dyrektora. |
| | |Ewaluacja i samoocena hospitowanych zajęć. |
| | | |
|2. |Samodzielne lub przez udział |Uczestniczenie w różnych formach wewnętrznego i zewnętrznego doskonalenia zawodowego (Rady szkoleniowe, konferencje metodyczne, warsztaty, |
| |w różnych formach doskonalenia zawodowego pogłębianie |kursy). |
| |swojej wiedzy |Udział i prowadzenie szkoleniowych Rad Pedagogicznych. |
| |i umiejętności zawodowych. |Systematyczne śledzenie literatury metodycznej i dydaktycznej, korzystanie z zasobów biblioteki własnej, przedszkolnej, pedagogicznej oraz |
| | |portali internetowych. |
| | |Tworzenie własnego warsztatu pracy, materiałów dydaktycznych, dekoracji sali. |
| | | |
|3. |Czynny udział w tworzeniu dokumentacji przedszkola. |Dokonywanie wpisów do dziennika zajęć. |
| | |Opracowanie i realizowanie planu współpracy ze środowiskiem lokalnym |
| | |i rodzinnym. |
| | |Prowadzenie obserwacji dzieci. |
| | |Opracowanie Diagnozy gotowości dziecka sześcioletniego do podjęcia nauki w szkole. |
| | |Pisanie miesięcznych planów pracy dydaktyczno – opiekuńczo – wychowawczej. |
| | |Pisanie protokołów z Rad Pedagogicznych. |
| | |Prowadzenie rejestru notatek służbowych. |
| | |Prace w zespole do spraw pomocy psychologiczno – pedagogicznej dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. |
| | | |
|4. |Wykorzystywanie nowatorskich metod i form pracy. |Stosowanie w pracy aktywizujących i innowacyjnych metod np. Ruchu rozwijającego Weroniki Sherbone itp. |
| | |Zaangażowanie się w projektowanie i urządzenie kącików plastycznych, eksponujących różne techniki plastyczne stosowane przez dzieci – prac |
| | |plastycznych. |
| | |Przygotowanie dzieci do udziału w konkursach przedszkolnych, wystąpieniach, festiwalach. Rozwijanie zdolności muzycznych, plastycznych, |
| | |recytatorskich i tanecznych dzieci. |
| | | |
|5. |Badanie osiągnięć edukacyjnych wychowanków, wykorzystanie |Diagnozowanie i ocenianie wiadomości i umiejętności wychowanków |
| |wyników |za pomocą: |
| |do podnoszenia efektywności kształcenia. |Arkusza obserwacji, |
| | |Diagnozy gotowości dziecka sześcioletniego do podjęcia nauki |
| | |w szkole, |
| | |badanie losów absolwentów. |
| | | |
|6. |Wykonywanie czynności dodatkowych. |Pisanie protokołów z Rad Pedagogicznych. |
| | |Prowadzenie rejestru wniosków z Rad Pedagogicznych . |
| | |Prowadzenie rejestru notatek służbowych. |
| | |Aktualizacja statutu przedszkola i regulaminów. |
| | |Pełnienie funkcji społecznego zastępcy dyrektora. |
§ 8 ust. 2 pkt. 2
Wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej.
| | | |
|Lp. |ZADANIA |SPOSOBY REALIZACJI |
| | | |
|1. |Organizowanie ...