Dodaj publikację
Autor
Kornelia Lerch-Kozula
Data publikacji
2019-06-02
Średnia ocena
0,00
Pobrań
52

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanego
 Pobierz (doc, 89,5 KB)

Podgląd treści

Kornelia Lerch-Kozula

nauczyciel geografii
Zespół Szkół Miejskich nr 1
Publiczne Gimnazjum nr 5
im .Polskich Olimpijczyków
W Kędzierzynie-Koźlu

PLAN

ROZWOJU ZAWODOWEGO

nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego

Kędzierzyn – Koźle 2016

Szansa awansu i uzyskanie statusu nauczyciela dyplomowanego stanowi dla mnie wyzwanie oraz okazję do autorefleksji i do zweryfikowania opinii
o tym, jakim jestem nauczycielem. Mój plan rozwoju zawodowego uwzględnia założenia planu rozwoju szkoły oraz jej specyfikę i potrzeby. W trakcie trwania stażu będę kontynuowała niektóre z moich wcześniejszych działań, szczególnie te, które związane są z wykorzystaniem nowoczesnych form i metod pracy
z uczniami oraz te, które służą poszerzeniu współpracy z rodzicami
i środowiskiem lokalnym.

Cele stażu:
1. Poszerzenie zakresu wiedzy.
2. Doskonalenie własnych umiejętności.
3. Doskonalenie warsztatu i metod pracy.
4. Podniesienie poziomu pracy szkoły poprzez realizację przedsięwzięć wykraczających poza wykonywane obowiązki.
5. Spełnienie wymagań kwalifikacyjnych, umożliwiających uzyskanie awansu na stopień nauczyciela dyplomowanego.

Imię i nazwisko nauczyciela: Kornelia Lerch-Kozula

Nazwa szkoły: Publiczne Gimnazjum nr 5 im. Polskich Olimpijczyków

Nauczany przedmiot: geografia

Czas stażu: 01.IX. 2016 – 31.V. 2019

WYMAGANIA NIEZBĘDNE DO UZYSKANIA STOPNIA NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

§ 8 ust. 2 pkt. 1

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły

|Zadania rozwojowe |Formy realizacji |Termin |Dowody realizacji |
| | | | |
|I. Organizacja własnego doskonalenia zawodowego.|1. Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu |wrzesień 2016 |- poprawnie sformułowany wniosek o rozpoczęcie |
| |zawodowego (ustawy, rozporządzenia). | |stażu |
| | | |- zatwierdzony przez Dyrektora szkoły Plan |
| | | |Rozwoju Zawodowego |
| | | | |
| |1. Prowadzenie koła geograficznego. |cały okres stażu |- potwierdzenie Dyrektora szkoły |
|II. Popularyzacja wiedzy | | |- potwierdzenie Dyrektora szkoły, zbiór |
|z zakresu nauczanego przedmiotu. |2. Organizowanie konkursów szkolnych. |w okresie stażu |fotografii, |
| | | |- zbiór fotografii |
| |3. Lekcje pokazowe w ramach Dnia Drzwi Otwartych w gimnazjum. |w okresie stażu | |
| | | |- potwierdzenie Dyrektora, szkoły, zbiór |
| |4. Organizacja wycieczek turystyczno – krajoznawczych. | |fotografii, zestaw kart pracy |
| | |w okresie stażu | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|III. Aktywny udział w pracach na rzecz szkoły. |1.Aktywny udział w pracach zespołu matematyczno - przyrodniczego|W okresie stażu |-protokoły ze spotkań |
| | | | |
| |2.Praca w zespole ewaluacyjnym. | | |
| | |W okresie stażu |- narzędzia ewaluacyjne |
| | | |i diagnostyczne: ankiety, ich analizy i |
| | | |sformułowane wnioski do dalszej pracy |
| |3.Pełnienie funkcji Rzecznika Praw Ucznia w gimnazjum i | | |
| |propagowanie znajomości oraz poszanowania praw. |Czas kadencji RPU |-sprawozdanie z pracy Rzecznika |
| | | | |
| |4. Przygotowywanie uroczystości szkolnych. | |- zbiór scenariuszy uroczystości i fotografii |
| | | | |
| | |według Kalendarza Imprez | |
| | |Szkolnych | |
|IV. Samodzielne pogłębianie wiedzy i |1. Udział w różnych formach doskonalenia zawodowego. |cały okres stażu |- zaświadczenia uczestnictwa ...