Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
Imię i nazwisko: mgr Joanna Balbusa, nauczyciel języka angielskiego
Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2016 r.
Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy
Data zakończenia stażu: 31.05.2019 r.
Miejsce zatrudnienia: Gimnazjum im.gen. Józefa Hallera w Gniewie
Zadania organizacyjne
Zadania
Formy realizacji
Termin
realizacji
Dowody
realizacji
Poznanie procedury awansu
zawodowego
Analiza przepisów dotyczących awansu zawodowego
Opracowanie i przygotowanie planu rozwoju zawodowego oraz wniosku o rozpoczęcie stażu
IX 2016
sformułowanie wniosku o rozpoczęcie stażu i sporządzenie planu rozwoju zawodowego
Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego
Gromadzenie materiałów i dokumentów
okres stażu
zaświadczenia, opracowane materiały
Przygotowanie sprawozdania
z realizacji planu rozwoju
zawodowego
Autorefleksja, analiza i opis realizacji planu rozwoju zawodowego
V 2019
Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego
§8 ust. 2 pkt 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek
wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły
Uczestnictwo w różnych formach doskonalenia zawodowego
Uczestnictwo w kursach, warsztatach metodycznych, szkoleniach adekwatnych do potrzeb własnych i szkoły
okres stażu
zaświadczenia o ukończeniu kursów, szkoleń
Uczestnictwo w pracach organów szkoły
Udział w pracach zespołu przedmiotowego
Udział w posiedzeniach Rady Pedagogicznej
okres stażu
notatki własne
protokół
Podejmowanie działań na rzecz podwyższenia jakości pracy szkoły
Organizowanie zajęć z języka angielskiego dla uczniów zdolnych oraz zajęć wyrównawczych
Diagnozowanie potrzeb uczniów
Organizowanie konkursów z języka angielskiego i przygotowanie uczniów w konkursach organizowanych na różnym szczeblu
okres stażu
dziennik zajęć
test diagnozujący
sprawozdania
§8 ust. 2 pkt 2
Wykorzystanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej
Wykorzystywanie technologii komputerowej w pracy pedagogicznej
Wykorzystanie komputera do opracowania pomocy dydaktycznych (flashcards, testy, karty pracy, prezentacje multimedialne)
Wzbogacanie treści omawianych lekcji za pomocą programów komputerowych, tablicy multimedialnej i Internetu
Umieszczanie informacji dotyczących nauki języka angielskiego, konkursów językowych i osiągnięć uczniów na stronie internetowej szkoły
Regularne śledzenie informacji dotyczących spraw oświaty oraz stron poświęconych nauczaniu języka angielskiego
Zachęcanie uczniów do korzystania z Internetu w nauce j. angielskiego (np. przez dostarczanie przydatnych adresów stron internetowych),wskazywanie właściwego wykorzystania i możliwości Internetu
Posługiwanie się dziennikiem elektronicznym.
Dokumentacja własnej pracy.
okres stażu
pomoce dydaktyczne, testy
konspekty zajęć
strona internetowa szkoły
adresy stron internetowych
lista stron www pomocna w nauce języka angielskiego
Dokumentacja
§8 ust. 2 pkt 3
Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami, w tym przez prowadzenie otwartych zajęć, w szczególności dla nauczycieli stażystów i nauczycieli kontraktowych, prowadzenie zajęć dla nauczycieli ...