Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
Nauczyciela mianowanego ubiegającego się o stopień zawodowy
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
Imię i nazwisko: Gabriela Majewska
Miejsce pracy: Samorządowa Szkoła Podstawowa w Gowinie
Pełnione funkcje: nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, pedagog, logopeda
TERMINARZ:
Data rozpoczęcia stażu: 01 IX 2016r.
Data zakończenia stażu: 31 V 2019r.
Data zatwierdzenia planu:__________
Uwagi: plan może ulec korekcie w trakcie trwania stażu. Plan uległ korekcie z powodu zmiany pełnionej funkcji w szkole. Z funkcji nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej na pedagoga i logopedę.
§ 8 ust.2 pkt 1
Uzyskiwanie pozytywnych efektów pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.
ZADANIA
FORMY REALIZACJI
TERMIN
SPOSÓB DOKUMENTOWANIA
Zapoznanie z procedurami awansu zawodowego.
Ewaluacja dotychczasowej pracy i zaplanowanie działań na okres stażu.
Analiza przepisów prawa oświatowego
dotyczącego awansu zawodowego.
Analiza dotychczasowe pracy nauczyciela
Zaplanowanie działań na okres stażu
IX 2016r.
Bibliografia.
Odbycie stażu dotyczącego awansu zawodowego.
Poprawnie sformułowany wniosek o rozpoczęcie stażu.
Opracowanie projektu planu rozwoju zawodowego.
Dokumentowanie realizacji planu rozwoju.
Sporządzenie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego.
IX 2016r.
IX 2016r.
Na bieżąco
VI 2019r.
Wniosek.
Projekt planu rozwoju
zawodowego.
Gromadzenie świadectw, zdjęć, potwierdzeń, dokumentów itp.
Sprawozdanie.
Analiza i współtworzenie dokumentacji szkolnej oraz praca w komisjach.
Członek zespołów szkolnych, między innymi: pomocy psychologiczno pedagogicznej, aktualizacji prawa oświatowego, spraw socjalnych
Udział w komisjach , między innymi: stypendialnych, wyprawki szkolnej, do spraw rekrutacji
Udział w komisji podczas sprawdzianu szóstoklasistów oraz sprawdziany po ósmej klasie
Analiza dokumentów szkolnych m.in. Statut Szkoły, Program profilaktyczno Wychowawczy, Warunki i Sposób Oceniania Wewnątrzszkolnego, Procedury Bezpieczeństwa oraz Procedury Organizowania i Udzielania Pomocy Psychologiczno – Pedagogicznej.
Aktualizacja dokumentów szkolnych
Według przydziału na dany rok szkolny.
IV 2018r.
IV 2019r.
Na bieżąco.
IX 2016,2017,2018
Opracowania. Dokumenty szkolne.
Aktywny udział w pracach zespołu do spraw ewaluacji wewnętrznej placówki.
Współpraca z innymi nauczycielami podczas prac przydzielonych do opracowywania np. narzędzi badawczych, wniosków, zbierania danych
Według harmonogramu i przydziału zadań zadań na dany rok szkolny.
Dokumenty: wnioski, ankiety, opracowania.
Udział w konferencjach,
warsztatach, kursach
podnoszących kwalifikacje i umiejętności zawodowe.
Wykorzystanie nabytej wiedzy i umiejętności w praktyce
Systematyczny udział w zewnętrznym i wewnętrznym doskonaleniu swoich umiejętności dydaktyczno-wychowawczych.
Udział w szkoleniowych radach
pedagogicznych.
Studiowanie literatury fachowej
i czasopism dla nauczycieli.
Udział w otwartych lekcjach innych
nauczycieli
Zgodnie z planem
szkoleń
Na bieżąco
Zaświadczenia
z konferencji, kursów
i warsztatów.
Zaświadczenia.
Wykaz przyswojonych pozycji.
Notatki.
Organizacja lub pomoc w organizacji imprez,
uroczystości klasowych i szkolnych oraz wycieczek.
Współdziałanie w organizacji imprez klasowych i ...