Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Aneks do planu rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień zawodowy nauczyciela mianowanego
Imię i nazwisko: mgr inż. Paulina Hofman- Brzykcy
Zajmowane stanowisko: nauczyciel chemii
Posiadany stopień zawodowy: nauczyciel kontraktowy
Wykształcenie: wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
Imię i nazwisko opiekuna stażu: mgr Barbara Rogowska
Dyrektor placówki: mgr Grażyna Kadłubowska
Data rozpoczęcia stażu: 1.09.2015r.
Planowany okres stażu 1.09.2015- 31.05.2018r.
Przerwa w realizacji stażu :1.09.2016-17.10.2017r.
Przewidywana data zakończenia stażu: 17.07.2019r.
Miejsce odbywania stażu: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Inowrocławiu im. Jana Pawła II
Cel podstawowy:
Uzyskanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.
Cele szczegółowe:
1. Poszerzanie wiedzy o poszczególnych obszarach pracy szkoły oraz określenie możliwości podejmowania działań w ich zakresie poprzez uczestnictwo w pracy organów szkoły.
2. Podniesienie efektywności działań dydaktyczno- wychowawczych poprzez rozwijanie osobistych zainteresowań.
3. Aktywny udział w życiu szkoły.
4. Rozszerzenie wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
5. Podnoszenie kwalifikacji, pogłębianie wiedzy i zdobywanie nowych umiejętności poprzez uczestniczenie w różnych formach doskonalenia zawodowego i samokształcenie.
§ 7.1 pkt.1 Uczestniczyć w pracach organów szkoły związanych z realizacją zadań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych wynikających ze statutu szkoły i środowiska lokalnego
|Lp. |DZIAŁANIA |FORMA REALIZACJI |TERMINY |WYNIKI POTWIERDZAJĄCE ZAPLANOWANE |UWAGI, WNIOSKI NAUCZYCIELA |
| | | | |EFEKTY | |
|2. |Udział w różnych formach pracy szkoły|Uczestniczenie w Radach |Wg harmonogramu pracy szkoły |Listy obecności |Możliwość protokołowania zebrań |
| | |Pedagogicznych, | | |zespołów przedmiotowych i Rad |
| | | |W okresie stażu | |Pedagogicznych, |
| | |Współpraca z innymi nauczycielami i | | |Wparcie i pomoc koleżeńska innych |
| | |dyrektorem, | | |nauczycieli, |
| | | | | | |
| | |Współpraca w komisjach doraźnie |W okresie stażu |Protokoły pracy komisji | |
| | |powoływanych (komisje maturalne) | | | |
| | | | | | |
| | |Aktywna działalność w zespole | | | |
| | |przedmiotowym. | | | |
|3. |Współpraca z Radą Rodziców |Spotkania z rodzicami |Wg harmonogramu |Listy obecności na spotkaniach z |Wspólne dbanie o dobro ucznia |
| | |Udział w konsultacjach indywidualnych|W okresie stażu |rodzicami | |
|4. |Współpraca z Samorządem uczniowskim |Włączanie się w działalność prac |Wg harmonogramu |Notatki własne | Poznanie struktur funkcjonowania SU |
| | |samorządu uczniowskiego | | |i potrzeb uczniów |
§ 7.1 pkt.2 Pogłębiać wiedzę i umiejętności zawodowe, samodzielnie lub przez udział w różnych formach kształcenia ustawicznego
|Lp. |DZIAŁANIA |FORMA REALIZACJI |TERMINY |WYNIKI POTWIERDZAJĄCE ZAPLANOWANE |UWAGI, WNIOSKI NAUCZYCIELA |
| | | | |EFEKTY | |
|2. |Doskonalenie warsztatu i metod pracy|Samodzielne przygotowywanie |Okres stażu |Stworzona baza materiałów na nośniku|Wzbogacanie zajęć lekcyjnych, |
| | |prezentacji multimedialnych i innych| |multimedialnym |umiejętność ich analizy i |
| | |pomocy dydaktycznych tj. gazetki, | | |dokonywanie zmian dla potrzeb |
| | |ankiety, scenariusze | |Ankiety ewaluacyjne |uczniów |
| | | | | | |
| | |Wdrażanie różnych form i metod pracy| | | |
| | |mających na celu większą aktywizację| | | |
| | |uczniów | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|3. |Dbanie o rozwój zawodowy ...