Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PODSTAWOWE INFORMACJE
Dane personalne:
Imię i nazwisko nauczyciela: Ewelina Szewczonek
Miejsce pracy:
Zespół Placówek Edukacyjno – Terapeutycznych w Bobrowie
Pełniona funkcja: nauczyciel fizyki i matematyki
Okres odbywania stażu: 01.09.2016r. – 31.05.2019r.
od 1.09.2016 do 31.08. 2017 - Zespół Placówek Oświatowych w Chociwlu,
od 1.09.2017 do 31.08.2018 - Zespół Szkół w Ińsku,
od 1.09.2018 do 31.05.2019 - Zespół Placówek Edukacyjno – Terapeutycznych w Bobrowie.
Posiadane kwalifikacje:
Studia magisterskie na kierunku fizyka i zastosowania komputerów na Uniwersytecie Szczecińskim w Szczecinie,
Studia podyplomowe w zakresie matematyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki – edukacji i rewalidacji osób z niepełnosprawnością intelektualną w Szczecińskiej Szkole Wyższej Collegium Balticum
Cel: Uzyskanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego zgodnie
z wymaganiami kwalifikacyjnymi ustalonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 marca 2013 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli.
IMIONA I NAZWISKA OPIEKUNÓW STAŻU:
mgr Helena Chwiluk (01.09.2016r. – 31.08.2017r.)
mgr Renata Jędrek (01.09.2017r. – 31.08.2018r.)
mgr Joanna Springer (01.09.2018r. – 31.05.2019r.)
ROZPOCZĘCIE STAŻU: 01.09.2016 r.
ZAKOŃCZENIE STAŻU: 31.05.2019 r.
CEL GŁÓWNY: Uzyskanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.
Sprawozdanie z realizacji zadań określonych na okres stażu i ich efekty są zgodne z poszczególnymi wymaganiami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 marca 2013 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli [ Na podstawie art. 9g ust. 10 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2013 r. poz. 393)]
WSTĘP
Szkoła wraz rodziną są instytucją kształtującą osobowość młodego człowieka. Szkoła w głównej mierze wyposaża w wiedzę, rozwija zainteresowania, przygotowuje do kolejnego etapu kształcenia. Pełni rolę opiekuńczą, ale również kształcącą w zakresie zdobywania nowych umiejętności społecznych i przygotowuje do bycia samodzielnym dorosłym człowiekiem. Jest to druga społeczność, z którą styka się człowiek w młodym wieku. Stanowi miejsce, w którym ma się ono przede wszystkim czuć bezpiecznie, co pozwoli mu w pełni uczestniczyć w procesie dydaktycznym. Osobą odpowiedzialną za powodzenie tej misji jest nauczyciel. Odbycie stażu na stopień nauczyciela mianowanego pozwolił mi przede wszystkim na doskonalenie własnego warsztatu pracy, a współpraca z dyrektorami placówek, opiekunami stażu i innymi nauczycielami, wyznaczała mi dalszą drogę pracy dydaktyczno – wychowawczej.
Jestem nauczycielem kontraktowym z ośmioletnim stażem, ubiegającym się o stopień nauczyciela mianowanego, zatrudnionym w Zespole Placówek Edukacyjno – Terapeutycznych w Bobrowie. Staż rozpoczęłam w Zespole Placówek Oświatowych w Chociwlu, gdzie ...