Dodaj publikację
Autor
Ewelina Szewczonek
Data publikacji
2019-07-18
Średnia ocena
0,00
Pobrań
525

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego na stopień zawodowy nauczyciela mianowanego - nauczyciel odbywający staż w trzech placówkach.
 Pobierz (doc, 110,0 KB)

Podgląd treści


PODSTAWOWE INFORMACJE

Dane personalne:

Imię i nazwisko nauczyciela: Ewelina Szewczonek

Miejsce pracy:

Zespół Placówek Edukacyjno – Terapeutycznych w Bobrowie

Pełniona funkcja: nauczyciel fizyki i matematyki

Okres odbywania stażu: 01.09.2016r. – 31.05.2019r.

od 1.09.2016 do 31.08. 2017 - Zespół Placówek Oświatowych w Chociwlu,

od 1.09.2017 do 31.08.2018 - Zespół Szkół w Ińsku,

od 1.09.2018 do 31.05.2019 - Zespół Placówek Edukacyjno – Terapeutycznych w Bobrowie.

Posiadane kwalifikacje:

Studia magisterskie na kierunku fizyka i zastosowania komputerów na Uniwersytecie Szczecińskim w Szczecinie,
Studia podyplomowe w zakresie matematyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki – edukacji i rewalidacji osób z niepełnosprawnością intelektualną w Szczecińskiej Szkole Wyższej Collegium Balticum

Cel: Uzyskanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego zgodnie
z wymaganiami kwalifikacyjnymi ustalonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 marca 2013 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli.

IMIONA I NAZWISKA OPIEKUNÓW STAŻU:

mgr Helena Chwiluk (01.09.2016r. – 31.08.2017r.)

mgr Renata Jędrek (01.09.2017r. – 31.08.2018r.)

mgr Joanna Springer (01.09.2018r. – 31.05.2019r.)

ROZPOCZĘCIE STAŻU: 01.09.2016 r.

ZAKOŃCZENIE STAŻU: 31.05.2019 r.

CEL GŁÓWNY: Uzyskanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.

Sprawozdanie z realizacji zadań określonych na okres stażu i ich efekty są zgodne z poszczególnymi wymaganiami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 marca 2013 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli [ Na podstawie art. 9g ust. 10 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2013 r. poz. 393)]

WSTĘP

Szkoła wraz rodziną są instytucją kształtującą osobowość młodego człowieka. Szkoła w głównej mierze wyposaża w wiedzę, rozwija zainteresowania, przygotowuje do kolejnego etapu kształcenia. Pełni rolę opiekuńczą, ale również kształcącą w zakresie zdobywania nowych umiejętności społecznych i przygotowuje do bycia samodzielnym dorosłym człowiekiem. Jest to druga społeczność, z którą styka się człowiek w młodym wieku. Stanowi miejsce, w którym ma się ono przede wszystkim czuć bezpiecznie, co pozwoli mu w pełni uczestniczyć w procesie dydaktycznym. Osobą odpowiedzialną za powodzenie tej misji jest nauczyciel. Odbycie stażu na stopień nauczyciela mianowanego pozwolił mi przede wszystkim na doskonalenie własnego warsztatu pracy, a współpraca z dyrektorami placówek, opiekunami stażu i innymi nauczycielami, wyznaczała mi dalszą drogę pracy dydaktyczno – wychowawczej.

Jestem nauczycielem kontraktowym z ośmioletnim stażem, ubiegającym się o stopień nauczyciela mianowanego, zatrudnionym w Zespole Placówek Edukacyjno – Terapeutycznych w Bobrowie. Staż rozpoczęłam w Zespole Placówek Oświatowych w Chociwlu, gdzie ...