Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
lydiadeetz, 2020-01-18, ocena:
Dziekuję za podzielnie się planem :) ja zaczynam od września. Powodzenia i pozdrawiam!
Nazwa placówki: Zespół Placówek Oświatowych im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kadzidle
07-420 Kadzidło
Dyrektor szkoły: mgr Halina Prusaczyk
Plan rozwoju zawodowego
nauczyciela mianowanego
ubiegającego się
o stopień nauczyciela dyplomowanego
mgr inż. Agnieszka Boruch
nauczyciel języka angielskiego
Data rozpoczęcia stażu – 01.09.2019 r.
Data zakończenia stażu – 31.05.2022 r.
CEL GŁÓWNY:
Uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.
CELE SZCZEGÓŁOWE:
Pogłębienie wiadomości i umiejętności w różnych dziedzinach mojej pracy zawodowej;
Realizacja wymagań kwalifikacyjnych umożliwiających uzyskanie awansu na stopień nauczyciela dyplomowanego;
Zdobywanie doświadczenia w podejmowanych działaniach na rzecz szkoły;
Podniesienie efektywności działań dydaktyczno – wychowawczych;
Osobisty rozwój.
§ 8 ust. 3 pkt 1.
Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się
Zadania do
realizacji
Formy realizacji zadań
Termin
Uwagi
Poznanie procedury awansu zawodowego.
Zapoznanie się z aktualnymi przepisami prawa oświatowego dotyczącymi awansu zawodowego. Opracowanie planu rozwoju zawodowego.
wrzesień 2019r.
Udział w szkoleniu dotyczącym awansu zawodowego.
Zgłoszenie się i odbycie szkolenia w MSCDN w Ostrołęce.
październik 2019r.
Analiza własnej pracy.
Obserwacja zajęć przez dyrektora.
Prowadzenie zajęć otwartych dla innych nauczycieli.
Ewaluacja i samoocena własnej pracy.
okres stażu
Rozwijanie kompetencji językowych uczniów.
Prowadzenie zajęć z uczniami z wykorzystaniem aktywizujących metod takich jak metoda projektu, gry dydaktyczne, piosenki, inne.
Wykorzystanie w pracy z uczniami platformy eTwinning.
okres stażu
Przeprowadzenie wśród uczniów badań diagnostycznych.
Badanie przyrostu umiejętności językowych poprzez testy diagnozujące na wejściu i wyjściu.
wrzesień i maj każdego roku szkolnego trwania stażu
diagnoza w klasach siódmych
Poszerzanie wiedzy oraz rozwijanie zainteresowań i zdolności językowych uczniów.
Tworzenie wraz z uczniami gazetek językowych z wykorzystaniem idiomów, udział w wyjazdach na sztuki anglojęzyczne, łączenie zainteresowań językowych z muzycznymi poprzez wykorzystywanie piosenek na lekcjach.
okres stażu
Pogłębianie wiedzy i umiejętności posługiwania się technologią komputerową i informacyjną.
Samodoskonalenie z zakresu technologii komputerowej i informacyjnej.
Zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce poprzez stosowanie nowych metod oraz narzędzi w codziennej pracy z uczniami.
okres stażu
Wykorzystywanie Internetu oraz jego zasobów.
Stosowanie poczty elektronicznej do kontaktu z innymi nauczycielami, placówkami, wydawnictwami oraz innymi podmiotami.
Wykorzystanie portali edukacyjnych, serwisów i forów dyskusyjnych do wymiany doświadczeń i informacji związanych z pracą nauczyciela.
Wykorzystanie zasobów dostępnych w Internecie w celu uzyskania informacji na temat szkoleń, awansu zawodowego nauczycieli, przepisów i aktów prawa oświatowego, ich aktualizacji oraz do pozyskiwania materiałów i pomysłów na zajęcia edukacyjne jak również do tworzenia pomocy dydaktycznych.
okres stażu
Organizacja warsztatu pracy przy użyciu technik komputerowych.
Tworzenie scenariuszy lekcji, pomocy dydaktycznych, testów, kart ...