Dodaj publikację
Autor
Paulina Jankowska
Data publikacji
2020-01-06
Średnia ocena
0,00
Pobrań
155

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Kartkówka sprawdzająca wiadomości z edukacji przyrodniczej ze znajomości warstw lasu i budowy grzyba, zawiera dostosowanie dla uczniów z trudnościami w nauce.
 Pobierz (pdf, 338,1 KB)

Podgląd treści

Imię i nazwisko....................................................................
1. Podpisz piętra lasu (runo, podszyt, korony drzew,
podszyt)

3. Podpisz elementy budowy grzyba (kapelusz,
trzon, grzybnia, owocnik).

4. Dokończ zdania wpisując odpowiednią nazwę
warstwy lasu.
Dorosłe drzewa należą do
warstwy.....................................................................
Grzyby, jagody, mech należą do
warstwy.....................................................................
Leszczyna, jałowce, młode drzewa należą do
warstwy.....................................................................
Opadłe liście, igły, sierść, nasiona należą do
warstwy.....................................................................

3. Podpisz elementy budowy grzyba (kapelusz,
trzon, grzybnia, owocnik).

2. Wymień rodzaje lasów:
...........................................................
..........................................................
..........................................................

Imię i nazwisko....................................................................
1. Podpisz piętra lasu.

4. Dokończ zdania wpisując odpowiednią nazwę
warstwy lasu.
Dorosłe drzewa należą do
warstwy.....................................................................
Grzyby, jagody, mech należą do
warstwy.....................................................................
Leszczyna, jałowce, młode drzewa należą do
warstwy.....................................................................
Opadłe liście, igły, sierść, nasiona należą do
warstwy.....................................................................

2. Wymień rodzaje lasów:
...........................................................
..........................................................
..........................................................