Dodaj publikację
Autor
Katarzyna Niedziółka
Data publikacji
2020-01-29
Średnia ocena
0,00
Pobrań
32

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju nauczyciela mianowanego pracującego w świetlicy szkolnej.
 Pobierz (doc, 98,5 KB)

Podgląd treści


Plan rozwoju nauczyciela mianowaniego ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela dyplomowanego

Imię i nazwisko nauczyciela odbywającego staż – mgr Katarzyna Niedziółka.
Nazwa i adres szkoły – Szkoła Podstawowa nr 36 im. Henryka Sienkiewicza,
ul. Mazowiecka 70, Kraków
Dyrektor szkoły - mgr Ryszard Sikora
Data rozpoczęcia stażu – 01.09.2019r.
Czas trwania stażu - 2 lata 9 miesięcy
Przewidywana data zakończenia stażu – 31.05.2022r.

Posiadane kwalifikacje:

Magister pedagogiki społeczno-opiekuńczej
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie

Studia podyplomowe o kierunku:
Podstawy oddziaływań terapeutycznych w wieku rozwojowym
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Szkolenie Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Kangur

Cel główny podjęcia stażu:

Uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.

Podstawa prawna opracowania:

1. Rozdział 3a ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. – Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2018r. poz. 967 ze zmianami)
2. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli. (Dz.U. z 2018r. poz.1574 ze zmianami)

§8 ust. 3 pkt 1 umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych , sprzyjających procesowi uczenia się

|Lp. |Zadanie |Formy realizacji |Termin |Sposób dokumentowania |
| | | | | |
|1. |Wykorzystywanie w pracy |Wykorzystywanie na zajęciach takich metod |Cały okres |- scenariusze zajęć |
| |metod aktywizujących |jak: |stażu |- dokumentacja nadzoru |
| | |drama | |pedagogicznego |
| | |mapa myśli | | |
| | |kula śniegowa | | |
| | |zabawy badawcze, doświadczenia, | | |
| | |eksperymenty | | |
| | |pedagogika zabawy | | |
| | |edukacja przez ruch | | |
| | |origami | | |
| | |metoda ruchu rozwijającego W.Sherborne | | |
| | |burza mózgów | | |
| | |pedagogika tańca | | |
| | |metoda dobrego startu Marty Bogdanowicz | | |
| | | | | |
|2. |Prowadzenie zajęć z pomocą |Wykorzystanie w pracy z dziećmi tablicy |Cały okres |- scenariusze zajęć |
| |urządzeń multimedialnych |interaktywnej, projektora, odtwarzacza |stażu |- dokumentacja nadzoru |
| | |DVD, kamery. | |pedagogicznego |
| | | | | |
|3. |Prowadzenie zajęć z pomocą urządzeń |Wykorzystanie w pracy z dziećmi komputera,|Cały okres |- scenariusze zajęć |
| |informatycznych |smartfona, scanera, drukarki, |stażu |- dokumentacja nadzoru |
| | |kserokopiarki do tworzenia m.in. filmów, | |pedagogicznego |
| | |komiksów, animacji, krzyżówek | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|4. |Zastosowanie podczas zajęć różnorodnych |Wykorzystywanie podczas zajęć: |Cały okres |- scenariusze zajęć |
| |narzędzi multimedialnych |programów edukacyjnych, |stażu |- dokumentacja nadzoru |
| | |e-booków, | |pedagogicznego |
| | |programów multimedialnych i encyklopedii | |- Wdrażanie uczniów do |
| | |gier i zabaw dydaktycznych (eduzabawy.com)| |bezpiecznego korzystania i |
| | | | |komputera i internetu |
| | |nagrań wideo | | |
| | |narzędzi służących rozwijaniu twórczości | | |
| | |(programów graficznych, do rysowania, | | |
| | |edytorów) | | |
| | |korzystanie z dysku Google, tworzenie i | | |
| | |udostępnianie chmury | | |

§8 ust. 3 pkt 2 umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami, w tym przez prowadzenie zajęć otwartych, w szczególności dla nauczycieli stażystów i nauczycieli kontraktowych, prowadzenie zajęć w ramach wewnątrzszkolnego doskonalenia zawodowego lub innych zajęć dla nauczycieli

|Lp. |Zadania |Formy realizacji |Termin |Sposób dokumentowania ...