Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
mgr Agaty Gołba
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
w Szkole Podstawowej nr 21 im. Józefa Lompy w Bytomiu
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
DANE OSOBOWE: mgr Agata Gołba
ur. 2 marca 1985 r.
zamieszkała w Bytomiu, ul. Łużycka 36/6
NAZWA SZKOŁY: Szkoła Podstawowa nr 21 im. Józefa Lompy w Bytomiu
DYREKTOR SZKOŁY: mgr Beata Duraj
STANOWISKO: nauczyciel języka angielskiego
STOPIEŃ AWANSU ZAWODOWEGO: nauczyciel mianowany
CZAS TRWANIA STAŻU: 1 września 2017 – 31 maja 2020
(2 lata i 9 miesięcy)
KWALIFIKACJE:
świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na kierunku: Oligofrenopedagogika i edukacja integracyjna w ogólnodostępnych placówkach oświatowych, Wyższa Szkoła Humanistyczno – Ekonomicznej w Brzegu
świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie Śląskim w zakresie kwalifikacyjnych studiów pedagogicznych
dyplom ukończenia Akademii Ekonomicznej w Katowicach na kierunku finanse i rachunkowość – tytuł magistra
dyplom ukończenia Uniwersytetu Śląskiego na kierunku filologia w zakresie języka angielskiego handlowego – tytuł licencjata,
Wstęp
Po przeanalizowaniu przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu i rozwoju zawodowego nauczyciela oraz skonfrontowaniu wymagań z moją praktyką zawodową, zdecydowałam się, na rozpoczęcie stażu w celu uzyskania stopnia nauczyciela dyplomowanego.
W ciągu najbliższych trzech lat będę podejmowała działania mające na celu spełnienie wymagań kwalifikacyjnych, koniecznych do uzyskania stopnia nauczyciela dyplomowanego, służących jednocześnie realizacji podstawowych funkcji szkoły i wynikających z nich zadań.
Poniższy plan rozwoju zawodowego został opracowany na podstawie obszarów działań wynikających z rozporządzenia MEN z dnia 1 marca 20013 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli.
§ 8 ust. 2 pkt. 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających
na celu doskonalenie pracy własnej i podnoszenia jakości pracy szkoły.
|ZADANIA |FORMY I SPOSOBY REALIZACJI |TERMIN REALIZACJI |SPOSÓB DOKUMENTOWANIA |
| | | | |
|Zapoznanie się z procedurą awansu |Analiza przepisów prawa oświatowego: Karta Nauczyciela z dnia 26 stycznia 1982r. ( z |cały okres stażu | |
|zawodowego. |późniejszymi zmianami), Rozporządzenie MEN z dnia 1 marca 2013r. w sprawie uzyskiwania | | |
| |stopni awansu zawodowego przez nauczycieli. | | |
| |Opracowanie planu rozwoju zawodowego zgodnie z potrzebami szkoły. | | |
| |Złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu. | |Opracowanie planu rozwoju zawodowego |
| |Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego. |IX 2017 | |
| |Opracowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego. | |Wniosek o rozpoczęcie stażu |
| |Sformułowanie wniosku o wszczęcie postępowania egzaminacyjnego. | |gromadzenie świadectw, zaświadczeń, potwierdzeń |
| | |IX 2017 |Sprawozdanie |
| | | | |
| | |cały okres stażu |Wniosek o postępowanie egzaminacyjne na |
| | | |nauczyciela mianowanego |
| | |31 V 2020 | |
| | | | |
| | | | |
| | |VI 2020 | |
|Uczestniczenie w pracach zespołów |Uczestnictwo w pracach Rady Pedagogicznej. |cały okres stażu |Sprawozdania |
|podnoszących jakość pracy szkoły. |Aktywny udział ...