Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
cela67, 2020-03-27, ocena:
Super. Pracuję z dzieckiem w szkole ogólnodostępnej. To co Panie opublikowały to dla mnie zbawienie. Wielka praca wykonana przez Panie.
awizgo, 2021-10-10, ocena:
Bardzo, ale to bardzo dziękuję za tą publikację.
BM1, 2021-11-16, ocena:
Świetna sprawa, DZIĘKUJĘ BARDZO. Pracuję w szkole ogólnodostępnej i ta publikacja "ratuje mi życie" ;)
NataliaW87, 2022-08-31, ocena:
Bardzo dziękuję. W ubiegłym roku męczyłam się z tematyką zajęć. Pracuje w szkole ogólnodostępnej.
inga11, 2022-09-28, ocena:
Bardzo dziękuję!
MONIKA.09, 2022-10-08, ocena:
jeżeli mogę zapytać co oznacza {II.4} lub {III.10}?
LucNaj, 2023-09-04, ocena:
Pięknie dziękuję!!!
Karolina97.79, 2023-09-10, ocena:
Bardzo pomocna publikacja, już traciłam nadzieje. Dziękuje !
paulmat, 2024-09-01, ocena:
Super pomoc. Dziękuję :)
Tematy do PODSTAWY PROGRAMOWEJ KSZTAŁCENIA OGÓLNEGODLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM LUB ZNACZNYM W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH
Funkcjonowanie społeczne
Wspomnienia z wakacji – Praca z mapą {II.4}
Wspomnienia z wakacji - Czytanie etykiet (góry, morze, jeziora, rzeki, wieś) {II.4}
Wspomnienia z wakacji - Pisanie po wzorze {III.10}
Wspomnienia z wakacji - Układanie prostych zdań {III.10}
Wspomnienia z wakacji - Układanie szeregów, rytmów
Wspomnienia z wakacji - Tworzenie zbiorów, przeliczanie
Powrót do szkoły - Utrwalenie pojęć czasowych {II.5}
Powrót do szkoły - Utrwalenie pojęć przestrzennych
Powrót do szkoły - Układanie prostych zdań. Koleżanki i koledzy. {2.II.1}
Powrót do szkoły - Przepisywanie krótkich tekstów – zasady klasowe {II.2.1}
Powrót do szkoły - Rozpoznawanie i nazywanie figur geometrycznych
Powrót do szkoły - Czytanie zdań. Nazwa i adres szkoły. {II.2.2}
Mój dzień w szkole – Uczę się funkcjonować z własnym planem zajęć {II.2.1}
Mój dzień w szkole – Zbiory: klasyfikowanie według cech jakościowych i wielkościowych
Mój dzień w szkole – Rodzaje i funkcje pomieszczeń szkolnych. {II.2.2}
Mój dzień w szkole – Zapoznanie z wyposażeniem sali, szkoły {II.2.2}
Mój dzień w szkole – Tworzenie sytuacji sprzyjających poznawaniu bliższego i dalszego otoczenia dziecka – Normy współżycia w grupie {II.2.1}
Mój dzień w szkole – Osoby pracujące w szkole – Dopasowywanie etykiet {II.2.2}
Bezpieczna droga do szkoły – Czytanie etykiet – Miejsca użyteczności publicznej {II.3}
Bezpieczna droga do szkoły – Układanie prostych zdań {III.10}
Bezpieczna droga do szkoły – Przepisywanie zdań {III.10}
Bezpieczna droga do szkoły - Ćwiczenia w orientacji w schemacie własnego ciała {I.1}
Bezpieczna droga do szkoły - Ćwiczenia w orientacji w przestrzeni {I.1}
Bezpieczna droga do szkoły – Zasady poruszania się po chodniku
Jesień w parku – Czytanie etykiet
Jesień w parku – Przepisywanie zdań
Jesień w parku - Utrwalanie pojęć przestrzennych
Jesień w parku – Utrwalanie nazw pór roku {II.5}
Jesień w parku – Zjawiska atmosferyczne {II.5}
Jesień w parku - Utrwalenie pojęć ilościowych: dużo, mało, więcej, mniej {III.10}
Jesień w lesie – Czytanie krótkiego tekstu – Grzyby jadalne i trujące {I.2}
Jesień w lesie – Przepisywanie zdań {I.2}
Jesień w lesie – Układanie zdań z rozsypani wyrazowej {I.2}
Jesień w lesie – Układanie odpowiedzi do pytań {I.2}
Jesień w lesie – Utrwalanie pojęć przestrzennych {I.1}
Jesień w lesie – Poznawanie aspektu porządkowego liczby {III.10}
Jesień w sadzie – Utrwalenie pojęć czasowych {III.10}
Jesień w sadzie – Utrwalanie aspektu porządkowego liczby {III.10}
Jesień w sadzie – Szukanie odpowiedzi na pytania: Który? Który z kolei? {III.10}
Jesień w sadzie ...