Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Nauczyciel
Joanna XXX
Data
20.04.2020-24.04.2020
Zdalne nauczanie
- Przekazałam mamie XX materiały do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych od pani XX.
- Przesłałam pani XX materiały do zajęć rewalidacyjnych korekcyjno-kompensacyjnych w formie, którą wybrała mama ucznia.
Zrealizowane tematy zajęć:
Funkcjonowanie osobiste i społeczne (I/IIspp):
- Świętujemy Dzień Ziemi
- Zdrowie naszej planety
Zajęcia rozwijające komunikowanie się (I/IIspp):
- Jak oswoić poczucie winy oraz wstyd?
Zajęcia rozwijające kreatywność: (I/IIspp)
- Plakat „Segregujemy odpady”
Surdopedagogika (IIspp):
- Ćwiczenia poszerzające kod językowy. Quizy interaktywne ortograficzne.
Zajęcia nauki języka migowego lub innych alternatywnych metod komunikacji (IIspp):
- Memory piktogramowe
Zajęcia rewalidacyjne rozwijające zainteresowania własne:
- Co ciekawego można robić w domu w tych ciężkich czasach? – opis.
Zajęcia rozwijające umiejętności społeczne (8au):
- Kostka uczuć- umiejętność rozpoznawania emocji.
Zajęcia nauki języka migowego lub innych alternatywnych metod komunikacji (3cpp):
- Gesty Makaton – łączenie gestu z piktogramem
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (5us):
- Ćwiczenia usprawniające pamięć i spostrzegawczość.
Kontakt z uczniami i rodzicami
- Poinformowanie rodziców uczniów z klasy 1/2spp o pakietach Internetu dla uczniów
- Kontakt telefoniczny (rozmowa) z uczennicą XX (8ua) oraz uczniem XX (8ua)
- Kontakt telefoniczny (rozmowa) z mamą XX,
- Kontakt telefoniczny (rozmowa) z mamą XX (IIIcpp) i ustalenie, że wszystkie niezbędne materiały do pracy dla XX będę wysyłać kurierem. Nakierowanie mamy na to, jak pracować z materiałami, które jej wysłałam.
- Konsultacja telefoniczna z mamą XX
- Kontakt telefoniczny (sms) i mailowy z mamą XX, XX oraz Sandry XX (8ua)
- Codziennie kontaktowałam się bezpośrednio z uczniami klasy 1/2spp poprzez komunikator Messenger (XX,XX,XX) oraz z jedną mamą przez pocztę elektroniczną (XX.). Przesyłałam im materiały do pracy, odbierałam informacje od uczniów, zdjęcia wykonanych prac. Uczniowie na bieżąco otrzymywali informacje zwrotne odnośnie swojej pracy.
Samokształcenie
- Na bieżąco analizowałam stronę MEN i Kuratorium Oświaty w Poznaniu.
- Poszukiwałam wartościowych szkoleń, webinariów online
- Uczestniczyłam w wielu webinariach online, m.in. „Genialne pomysły na lekcje z dziećmi”, „Pierwsze kroki z narzędziami Google na lekcji ONLINE”, „Specjalne potrzeby edukacyjne w edukacji zdalnej”
- Szukałam i opracowywałam materiały i gry z których można korzystać na zajęciach zdalnych.
- Uczyłam się korzystać z programów i aplikacji przydatnych w prowadzeniu edukacji zdalnej, np. genial.ly.
inne
- Systematyczne przeglądałam i odczytywałam wiadomości w e-Dzienniku od Dyrekcji i innych nauczycieli.
- Tworzyłam dokumentację: raport z pracy zdalnej.
- Tworzyłam bazę materiałów przydatnych w pracy zdalnej.