Dodaj publikację
Autor
Joanna Graf-Denisewicz
Data publikacji
2020-04-29
Średnia ocena
0,00
Pobrań
198

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

W pliku znajduje się opis działań z jednego tygodnia pracy zdalnego nauczania.
 Pobierz (docx, 14,4 KB)

Podgląd treści

Nauczyciel

Joanna XXX

Data

20.04.2020-24.04.2020

Zdalne nauczanie

- Przekazałam mamie XX materiały do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych od pani XX.

- Przesłałam pani XX materiały do zajęć rewalidacyjnych korekcyjno-kompensacyjnych w formie, którą wybrała mama ucznia.

Zrealizowane tematy zajęć:

Funkcjonowanie osobiste i społeczne (I/IIspp):

- Świętujemy Dzień Ziemi

- Zdrowie naszej planety

Zajęcia rozwijające komunikowanie się (I/IIspp):

- Jak oswoić poczucie winy oraz wstyd?

Zajęcia rozwijające kreatywność: (I/IIspp)

- Plakat „Segregujemy odpady”

Surdopedagogika (IIspp):

- Ćwiczenia poszerzające kod językowy. Quizy interaktywne ortograficzne.

Zajęcia nauki języka migowego lub innych alternatywnych metod komunikacji (IIspp):

- Memory piktogramowe

Zajęcia rewalidacyjne rozwijające zainteresowania własne:

- Co ciekawego można robić w domu w tych ciężkich czasach? – opis.

Zajęcia rozwijające umiejętności społeczne (8au):

- Kostka uczuć- umiejętność rozpoznawania emocji.

Zajęcia nauki języka migowego lub innych alternatywnych metod komunikacji (3cpp):

- Gesty Makaton – łączenie gestu z piktogramem

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (5us):

- Ćwiczenia usprawniające pamięć i spostrzegawczość.

Kontakt z uczniami i rodzicami

- Poinformowanie rodziców uczniów z klasy 1/2spp o pakietach Internetu dla uczniów

- Kontakt telefoniczny (rozmowa) z uczennicą XX (8ua) oraz uczniem XX (8ua)

- Kontakt telefoniczny (rozmowa) z mamą XX,

- Kontakt telefoniczny (rozmowa) z mamą XX (IIIcpp) i ustalenie, że wszystkie niezbędne materiały do pracy dla XX będę wysyłać kurierem. Nakierowanie mamy na to, jak pracować z materiałami, które jej wysłałam.

- Konsultacja telefoniczna z mamą XX

- Kontakt telefoniczny (sms) i mailowy z mamą XX, XX oraz Sandry XX (8ua)

- Codziennie kontaktowałam się bezpośrednio z uczniami klasy 1/2spp poprzez komunikator Messenger (XX,XX,XX) oraz z jedną mamą przez pocztę elektroniczną (XX.). Przesyłałam im materiały do pracy, odbierałam informacje od uczniów, zdjęcia wykonanych prac. Uczniowie na bieżąco otrzymywali informacje zwrotne odnośnie swojej pracy.

Samokształcenie

- Na bieżąco analizowałam stronę MEN i Kuratorium Oświaty w Poznaniu.

- Poszukiwałam wartościowych szkoleń, webinariów online

- Uczestniczyłam w wielu webinariach online, m.in. „Genialne pomysły na lekcje z dziećmi”, „Pierwsze kroki z narzędziami Google na lekcji ONLINE”, „Specjalne potrzeby edukacyjne w edukacji zdalnej”

- Szukałam i opracowywałam materiały i gry z których można korzystać na zajęciach zdalnych.

- Uczyłam się korzystać z programów i aplikacji przydatnych w prowadzeniu edukacji zdalnej, np. genial.ly.

inne

- Systematyczne przeglądałam i odczytywałam wiadomości w e-Dzienniku od Dyrekcji i innych nauczycieli.

- Tworzyłam dokumentację: raport z pracy zdalnej.

- Tworzyłam bazę materiałów przydatnych w pracy zdalnej.