Dodaj publikację
Autor
Monika Szulc
Data publikacji
2020-05-04
Średnia ocena
0,00
Pobrań
73

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień nauczyciela mianowanego.
 Pobierz (docx, 30,8 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO

UBIEGAJĄCEGO SIĘ O TYTUŁ NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

Imię i nazwisko: mgr Monika Szulc

Nazwa placówki oświatowej: Centrum Zajęć Pozaszkolnych nr 2, Łódź ul. Sopocka 3/5

Dyrektor placówki oświatowej: mgr Małgorzata Zbicińska

Cel stażu: uzyskanie stopnia zawodowego nauczyciela mianowanego, podejmowanie różnorodnych działań zmierzających do podwyższenia jakości pracy, poszerzenia wiedzy, własnych umiejętności oraz doskonalenie warsztatu pracy

Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2017 r.

Data zakończenia stażu: 31 05.2020 r.

Opiekun stażu: mgr Ewa Wojciechowska

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

Lp.

Zadania

Formy realizacji

Termin realizacji

Sposób dokumentowania

I. Umiejętność organizacji i doskonalenia warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji własnych działań, a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian w tych działaniach; Rozporządzenie MEN z 01.03.2013 r.&7, ust. 2, pkt. 1.

1.

Zapoznanie się z procedurą awansu zawodowego.

Złożenie wniosku do dyrektora placówki o rozpoczęcie stażu.

Przygotowanie planu rozwoju zawodowego.

Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego.

Wrzesień 2017 r.

Wrzesień 2017 r.

Okres stażu.

Wniosek o rozpoczęcie stażu.

Plan rozwoju zawodowego.

Akty prawne.

2.

Nawiązanie współpracy z opiekunem stażu.

Konsultacje indywidualne z opiekunem stażu.

Sporządzenie kontraktu z opiekunem stażu oraz

ustalenie terminów spotkań.

Obserwacja zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu –wnioski z obserwacji.

Prowadzenie zajęć w obecności opiekuna stażu

opracowanie konspektów i scenariuszy zajęć oraz ich analiza.

Okres stażu.

Wrzesień 2017 r.

Dwa razy w semestrze.

Dwa razy w semestrze.

Notatki własne.

Kontrakt z opiekunem stażu, grafik spotkań.

Arkusz hospitacji lekcji.

Scenariusze i konspekty zajęć.

3.

Podniesienie kwalifikacji zawodowych.

Określenie mocnych i słabych stron własnej działalności.

Udział w różnych formach doskonalenia zawodowego: kursach, warsztatach i szkoleniach, konferencjach.

Poszerzanie wiedzy i umiejętności poprzez aktywny udział w wewnętrznym doskonaleniu oraz zajęciach koleżeńskich.

Udział w warsztatach metodycznych, kursach i konferencjach organizowanych przez ŁCDNiKP i WORD w Łodzi.

Systematycznie.

Okres stażu.

Okres stażu.

Okres stażu.

Notatki własne.

Zaświadczenia, notatki własne.

Potwierdzenie obecności.

Zaświadczenia, notatki własne.

4.

Gromadzenie przygotowanych przez siebie pomocy dydaktycznych.

Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, gier dydaktycznych, testów sprawdzających.

Przygotowanie prezentacji multimedialnych.

Publikowanie własnych prac: publikacja planu rozwojowego, publikacja scenariuszy zajęć, kart ewaluacyjnych, kart hospitacji, sprawozdanie z przebiegu awansu.

Okres stażu.

Wrzesień 2017 r.

Okres stażu.

Zbiór pomocy dydaktycznych.

Prezentacje.

Karta ewaluacji zajęć, prace własne.

5.

Pogłębianie wiedzy merytoryczno-metodycznej.

Obserwacja zajęć prowadzonych przez innych nauczycieli – wnioski z obserwacji.

Stosowanie różnorodnych metod nauczania aktywizujących uczniów.

Aktualizowanie zmieniających się przepisów ruchu drogowego.

Doskonalenie warsztatu i metod pracy pedagogicznej poprzez stosowanie aktywnych metod nauczania.

Okres stażu ...