Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Temat: ………………………………………………………………………………………...………………….
…………………………………………………………………………………………………………………….
cel: ………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………….
1. Obserwacja:
Do słoika nalej wody, następnie włóż do niego łyżeczkę. Popatrz na słoik z boku. Łyżeczka wydaje się złamana. Czy wiesz, dlaczego?
2. Doświadczenie:
Na dnie pustego kubka przyklej monetę za pomocą kawałka plasteliny. Postaw kubek na ławce. Odsuwaj się od ławki, aż przestaniesz widzieć monetę w kubku. Nie poruszaj głową. Poproś kolegę/koleżankę o nalanie wody do kubka.
Wynik: ....................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................................
Wniosek: .................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................................
(schemat załamania światła)
Zadanie 3 str. 177 „To jest fizyka” Nowa Era
b) c)
Zadanie 4 strona 177 „To jest fizyka” Nowa Era